Fehmarn welke camping

Door: thiezz Reacties: 8 Hits: 1174
thiezz 08 March / 2011 / 19:25
Vanaf 11 juni wil ik een week in Fehmarn gaan kiten,
maar welke camping is hiervoor het beste geschikt????

KappuhH 08 March / 2011 / 19:27
Wulfener Hals

idefixe 08 March / 2011 / 22:28
wulfenerhals is de grootste met veel voorzieningen ( netjes / schoon) cafe / imbiss ( snackbar) en restaurant een goede campingwinklel die niet al te duur is. eenvoudige wind/kitesurf shop . Vooral in de zomer iedere avond feest in het palmcafe Zit dicht bij het stadje Burg.

Strukkamphuk zit in de zuidoosthoek. In de zomer veel jongeren die er behoorlijk op los feesten. Niet echt kitevriendelijk. Kitesurfen mag daar wel maar ze zijn niet enthousiast. Verder eenvoudig

Altenteil: zit helemaal in de noorwesthoek. Zeer eenvoudige camping , klein winkeltje en piepklein restaurantje. Is 's avonds totaal niets te doen. Met noordwestenwind is het daar wel geweldig varen : Mooie golven en je zit met je tentje/caravan direct aan het water ( 20meter)

Slingshot , Gibbon

crossbowkiter 09 March / 2011 / 07:13
wulfener hals!

vlieger-kid 09 March / 2011 / 07:48
Ik zit op wülfener hals vanaf 15 juli tot 31 juli ongeveer ;)
Meer mensen aanwezig? Eventueel samen naar de spot rijden enzovoort?
(Ik neem aan dat je niet de kitespot op de camping neemt, maar naar Gold gaat?)
Zandmotor "local"

vlieger-kid had een 5 sterren sessie in Vierlingsbeek met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)

Highmen 09 March / 2011 / 08:33
Quote: vlieger-kid - 9 maart, 2011 (08:48)
Ik zit op wülfener hals vanaf 15 juli tot 31 juli ongeveer ;)Meer mensen aanwezig? Eventueel samen naar de spot rijden enzovoort?(Ik neem aan dat je niet de kitespot op de camping neemt, maar naar Gold gaat?)
Misschien ga ik in de zomer ook wel even kijken daar..

Denk goed, wat u met uw laatste kudo doet!

Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)

idefixe 09 March / 2011 / 08:55
Quote: vlieger-kid - 9 maart, 2011 (08:48)
Ik zit op wülfener hals vanaf 15 juli tot 31 juli ongeveer ;)Meer mensen aanwezig? Eventueel samen naar de spot rijden enzovoort?(Ik neem aan dat je niet de kitespot op de camping neemt, maar naar Gold gaat?)

Kitespot bij de camping Wulfenerhals ( binnemeertje mag je overdag met een vlieger niet meer op ) Met zuid zuidoost kun je daar wel op de Oostzee varen. Gold kun je vanaf zuid ruimend naar noordwest terecht. Altenteil is super met noordwest / noord / noordoost ( wel diep water) , Grüner Brink was altijd mijn favourite spot daar maar is de laatste tijd enorm druk / veel lessers die echt alle kanten op stuiteren.

Slingshot , Gibbon

vlieger-kid 09 March / 2011 / 09:36
Ok, dat is nou nuttig.Je kunt dus met alle wind wel ergens kiten ;)
Maar wulfener hals is volgensmij het duurste, maar ook het grootste met de meeste voorzieningen ;)
Zandmotor "local"

vlieger-kid had een 5 sterren sessie in Vierlingsbeek met maar liefst 10 - 16 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)

thiezz 09 March / 2011 / 19:33
Bedankt voor de info ga gelijk even boeken
camping Wulfenerhals