Ik ga deze zomer 2 weken naar zuid-frankrijk naar valras plage (dichtbij spaanse grens) en was benieuwd of iemand hier een kitespot weet? Het liefst neem ik de kite spullen natuurlijk gewoon mee!
Greetz, Joas
North Vegas '09 (kapot) --> Slingshot Fuel '08 voor het 2010 seizoen
Ben er 8 jaar geleden geweest en toen werd er al gekite daar. Hoe het er nu voorstaat en waar het precies mag weet ik niet maar kan je vast wel via Google vinden toch?
[edit] Doe eens zelf ff moeite om info te vinden. Na 2 minuten googlen weet ik al dat je tussen de gele boeien op het strand moet wegvaren en dan daarna de gehele breedte mag gebruiken. Je moet dus een 200 tal meters van het strand wegblijven. En mag enkel weer tussend e gele boeien terugvaren.
Ik ga al meer dan 20jaar op vakantie in Valras plage.
Ik ben vorig jaar daar in de buurt begonnen met kitesurfen.
In st pierre sur mer heb je een kiteschool ( www.sudwindsports.com ) die gerund wordt door een Engelsman en z'n Nederlandse chick.
Ze hebben een eigen kitestrand, dus het is daar lekker rustig.
De wind (Tramontana) die daar staat is offshore dus lekker link, bij die kiteschool heb je een soort rescue service.
Ik ga half Juni weer daar heen.
Het is echt de moeite waard.
Voor meer info mail me maar.
Registreerde: 20 June 2009
Ik ga deze zomer 2 weken naar zuid-frankrijk naar valras plage (dichtbij spaanse grens) en was benieuwd of iemand hier een kitespot weet? Het liefst neem ik de kite spullen natuurlijk gewoon mee!
Greetz, Joas