Krabbendijke????

Door: Brammm Reacties: 6 Hits: 6297
Brammm 14 April / 2012 / 08:11
Jow,
Ik ben van londerzeel, nu in de grote vakantie, als ik wil gaan kiten moet ik naar zee rijden, ofwel brouwersdam.
Is ongeveer uur en half rijden van hier.

Nu is mijn vraag, hoe is het in krabbendijke? en wat is het adres voor in te tikken in de gps? Dat ik automatisch op de spot kom, en niet in het dorpje van krabbendijke..

Grtz! ;)
Flexifoil 9m Atom & Nobile 666 NHP

bularoo 14 April / 2012 / 14:28
De kitespot ligt bij 'noordschans' (roelshoek) Beetje naast krabbendijke dus. Wel een leuke spot. Maar al een tijdje niet geweest. Voor zover ik nog weet, bij laagwater erg ver lopen naar het water en vlak en ondiep. Bij hoogwater meteen aan het water met de auto en dieper. Wel schoentjes nodig als je veel over de bodem loopt.. Vond het bij hoogwater ook wel behoorlijk choppy. maar zal ook met windrichting/sterkte te maken hebben denk ik. Gewoon een keer een kijkje nemen als je in de buurt bent. Ik rijd zelf altijd liever gewoon naar zee

bularoo had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 30 - 42 knots op zijn North Dice (2015)

rickbdb 15 April / 2012 / 21:46
Was er vandaag behoorlijk druk iig. Bij laag water valt er niet te kiten. Schoenen zijn niet direct nodig, bodem bestaat vrijwel helemaal uit zand. Je kan er kiten met NW N en NO. Komen vooral belgen op af.
http://nfnty.nl/

rickbdb had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 17 - 20 knots op zijn Ozone Instinct Sport (2007)

NIEL-SS 16 April / 2012 / 07:50
sorry maar ik vind krabbendijke persoonlijk echt niks! dat strand ligt vol met stenen, niet echt goed voor je kite en het water daar zelf is zo top ook weer niet, liever doorrijden naar het strand inderdaad.

johndoe 16 April / 2012 / 08:10
Ik ben gisteren (zondag 15 april) geweest op Krabbendijke, als je de hoek om vaart is het goed te doen. mega veel ruimte voor je alleen. Wat betreft strand met schelpen etc, Kite oppompen op het gras uit de wind, geen last van last van zand\stenen\schelpen. Vooraan is het idd zeer druk met belgen.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Roel272 23 April / 2012 / 03:43
Ik hoorde van de week van een paar Belse vrinden dat ze controleren bij Krabbendijke. Aan hen werd vriendelijk medegedeeld dat ze niet mochten gaan kiten, deden ze dit toch zouden ze een boete krijgen van 150 euro......

OPPASSEN DUS!!!
Nomad 7/11!!! Waven Rules!!!!!!!

rickbdb 23 April / 2012 / 16:38
Dan vind ik dat ze dat daar moeten vermelden. Er staat op een bord aangegeven dat surfen binnen de boeien verboden is, voor de rest nergens iets over een algeheel surfverbod te vinden.
http://nfnty.nl/

rickbdb had een 4 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 17 - 20 knots op zijn Ozone Instinct Sport (2007)