Lafere had een 2 sterren sessie in Gran Canaria - Maspalomas met maar liefst 12 - 15 knots op zijn North Evo (2011)
repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)
Goedenmiddag!
Ik vertrek 22 juni tot 1 juli ook naar Kos toe en we zitten dichtbij Kos stad.
Vrouw en kinderen zijn mee dus wat is de spot die mooi dichtbij is en de kinderen zich ook nog kunnen vermaken zonder gezandstraald te worden?
Hoor graag van jullie.
Gr,
David
DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)
De kant van Psalidi kan je gaan. is voor vrouw en kinderen niet zo veel te doen maar wel lekker kiten. Big Blue surf center is het leukste plekje om te vertroeven :) Wordt uitgebaat van een vriend van me (Spiros). Leuk barretje ook dat ze er elk seizoen klaar zetten. De kitespot zelf ligt iets meer op de linker kant maar je mag altijd met de wagen mee daar heen rijden van Spiros als je dame dan beetje relaxt aan de bar ;).
Altijd beschikbaar voor meer info ;)
lafère
Lafere had een 2 sterren sessie in Gran Canaria - Maspalomas met maar liefst 12 - 15 knots op zijn North Evo (2011)
Kleine update!
2 weken geleden terug gekomen van Kos en het was top.
Bijna elke dag (7 uit 10) op het water kunnen staan met mijn 12m en sommige dagen beuken met mijn 9m
Heb het merendeel gekite bij Psalidi en was een mooie spot alleen inderdaad weinig te doen voor vrouw en kinderen.
Kos is zeker een aanrader en prima constante wind gehad.
Have fun!
DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)
Vond je kohilari beach niet leuker? Vond ik zelf een leukere plek!
Had toen ook 20 van de 21 dagen wind in juli
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Hoi Robby,
Ja maar Psalidi was op 5 minuten afstand van ons hotel dus ben lui geweest en de meeste dagen daar doorgebracht :-)
Hi David,
Registreerde: 26 August 2009
ik ga van 23 mei tot 6 juni op vakantie naar kos.. lekker lekker maar nu vroeg ik me af kan ik daar ook kiten? zit zelf bij kos stad. is het ook mogelijk dan om spullen te huren? of moet je toch echt je eigen zooi meenemen? btw mocht je nog andere vette tips hebben om te doen daar hoor ik het ook graag.
grt Lars