waar kiten in de buurt van huizen

Door: hooch Reacties: 13 Hits: 2946
hooch 15 April / 2013 / 16:21

heey ik ben Romy

waar kan je goed kiten in de buurt van Huizen?

groetjess

hooch had een 5 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot RPM (2014)

idefixe 15 April / 2013 / 22:02
Voor een officiele locatie kom je dan uit op Muiderberg. Voor een compleet spotoverzicht kun je hier terecht
Wel ff lid worden van de NKV hè. Naast een WA verzekering help je meteen mee om de bestaande spots open te houden en nieuwe te creëren.
Zo schuiven wij as woensdagmiddag bij de gemeente Almere aan om een nieuwe spot open te krijgen
Tot later op het water!
Slingshot , Gibbon

Gyttja 25 June / 2013 / 07:28
Ik woon ook in Huizen.Je mag op het gooimeer langs de a27 wel het hele jaar kiten volgens de borden.Bij Zomerkade alleen in de winter inderdaad.Muiden is het dichtsnijzijnde alternatief, Horst is (met de auto) ook dichtbij.Zelf ga ik liever wat verder (voorkeur, de zee).
Kitecrew 't Gooi || F-One / Manera || www.dekunstvanfotografie.nl

Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)

windstruck 28 June / 2013 / 06:05
Muiderberg! Woon zelf in Hilversum en Muiderberg is om de hoek, maar meestal ga ik naar zee (IJmuiden)

Gyttja 28 June / 2013 / 06:41
Misschien moeten we een groepsapp aanmaken voor het Gooi met wat mensen.Ik weet dat ze in omgeving Utrecht ook zoiets hebben. Zie je snel wanneer er mensen gaan, en kun je makkelijk carpoolen met elkaar.

Gyttja had een 4 sterren sessie in Hoekipadijk met maar liefst 20 - 31 knots op zijn Vantage Vulture (2019)

Emiel 28 June / 2013 / 09:16
Genoeg mooie plekjes in de buurt om te kiten. Stichtse brug is prima met noordwest t/m noord.
Topsup.nl - Topsloep.nl

repete 28 June / 2013 / 20:19
Ik kom ook uit Huizen, maar ga er nooit kiten. Meestal zee, muiderberg of schellinkhout.

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

vincentboor 28 June / 2013 / 20:26
Ik kom ook uit Huizen, met genoeg wind uit Noord, Noordwest, West ga ik bij de stichtsebrug vaak kitesurfen.
Zomerkade in Huizen alleen vanaf oktober t/m April

Anders meestal naar Wijk aan Zee of Schellinkhout (als de wind zuid-west of zuid is)

Een groeps app vind ik een goed idee

Groet, Vincent

repete 29 June / 2013 / 06:32
Ja idd een app is altijd handig.

repete had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 35 knots op zijn Best Kahoona V5 Plus (2013)

Gyttja 29 June / 2013 / 16:30
Stuur mij een PB met je nummer en ik voeg je toe in een groepsapp (whatsapp).Speciaal voor mensen uit Huizen en omgeving.

vincentboor 29 June / 2013 / 17:57
Je hebt PB

Gyttja 30 June / 2013 / 12:03
We zijn al met zn 4en :)Ook even een eigen topic gemaakt: http://www.hanglos.nl/forum/306885/kiteforum-huizen-kitegroep-app.html

CvdV 01 July / 2013 / 18:46
Volgens NKV is Huizen verboden ( dus ook niet gedoogd ) , mag het nu wel of niet?
Offline als het waait

CvdV had een 5 sterren sessie in Maasvlakte 2 met maar liefst 30 - 40 knots op zijn Airush Lithium (2014)

Gyttja 02 July / 2013 / 07:20
Huizen heeft twee surf locaties.Zomerkade is de bekenste denk ik, daar is het van september t/m April toegestaan.Dit staat gewoon op het strand op de borden aangegeven.Dan is er een tweede locatie langs de A27, en staan borden met: kitesurfen toegestaan buiten de drijflijnen. Het is daar het hele jaar toegestaan.Het vervelende is dat de waterpolitie nog wel eens moeilijk doet, maar ze mogen dus geen boete geven.