hi joram,
ik ben laatst in porto pollo geweest, wij zaten in Li Espi. Rustige apartementjes.. Alleen geen zwembad.. voor de rest lekker eten door de eigenaar die ook kok is. Heb het daar enorm naar mijn zin gehad. rustig, even naar beneden rijden en je staat op de kitespot. denk 1,5km rijden rechtdoor naar beneden. Ik denk dat Li Espi de beste is, de andere campings of hotelletjes waren veel minder in kwaliteit. de appartementen zijn zeer ruim en mooi.
je moet maar even op de site kijken.. voor je dochter is er niet veel te doen, maar bij de kitespot, zit een north bar. daar kan je genoeg doen.
cheers,
Job te Buck
jobtebuck had een 5 sterren sessie in Egmond aan Zee met maar liefst 29 - 40 knots op zijn North Vegas (2014)
Registreerde: 15 June 2011
Hey!
Ik heb een vraag, Porto Pollo in Sardinie wordt onze vakantie bestemming alleen zijn we nog druk aan het zoeken naar een apartement hier in de buurt, ben er echt al te lang mee bezig! Heeft iemand hier misschien al ervaring met die bestemming en apartement waarvan je weet dat het goed is.
Ik heb een dochtertje van 4 maanden dus een zwembadje in de buurt en overdekt terras zou top zijn! En een drukke feestlocatie liever ook niet. Barrabisa??
Mocht je denken.... Waarom Porto Pollo... ik ken ook een goed adresje die goed is voor zowel verblijf van jong gezin en kitesurfen... laat het me aub weten:) wie weet..
Alvast bedankt. Joram