Toch fijn zo'n forum
DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)
Niet veel Amelanders hier denk ik, de kitespot op de Waddennzee zit iig naast de veerbootdam.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Thanks Wazzaah!
DavidDC had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 18 - 26 knots op zijn Fluid Ego (2010)
Idd bij veerboot met vloed. Je kan hier ca. 5 uur surfen voordat het weer droog valt. Overal staan.
Noordzee kant: westkant
vuurtoren en dan stukje naar noorden
noorden vanaf einde lagune tot buren
en er is er nog een verder oostelijk.
wadkant zijn meestal wel een paar mensen
bij noorderwind wordt er Gesurfd bij buren
vuurtoren Ben je meestal Alleen
verdeR soms door locals bij paardengraf maar aangezien niet toegestaan en sterke storming af te raden.
veel plezier daar....
Klopt!
Alle windrichtingen met Zuid = waddenzee naast aankomst boot, kites oplaten op de dijk. = let op de getijden 2 uur voor en 2 uur na vloed. Je kan heel ver staan.
Alle windrichtingen met Noord = Noordzeestrand, bijv. bij NES activiteiten strand, 800 meter naar links van strandopgang NES.
Volgens mij mag je buiten de vakantie seizoenen overal op de Noordzee kiten.
Veel plezier, mooie kitesurf eiland, ben er van de zomer geweest.
Thanks mannen!
Spots gevonden en nu de woei nog :-(
Morgen volle bak rammen, nog meer liefhebbers?
greetZ
Registreerde: 08 September 2010
Hi!
ik vertek vanmiddag voor een weekje richting het mooie Ameland en ben benieuwd waar er morgen gekite wordt op Ameland en wanneer?
hoor graag van jullie zodat ik niet de enige op het water ben daar morgen :-)
gr,
David