Wij gaan de laatste twee weken van juni en vraag me hetzelfde af: lang of kort wetsuit meenemen (ben een koukleun)?
willemijndus had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 26 - 32 knots op zijn SlingShot RPM (2009)
https://www.prokitealbyrondina.com/
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Ik vertrek vrijdag voor een lang weekend naar sicilie om te gaan kiten bij marsala
Kan je daar kiten vanaf je hotel ?
Heb je toevallig een naam van een hotel wat op loop afstand van de spot is ?
Stikt daar van de vakantiehuisjes aan t water @Richardkiter, tenzij je natuurlijk een all-inn hotel zoekt is ff zoeken op airbnb een goeie optie.
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Geen all in op de spot, jammer, nog enkele aanraders ?
Registreerde: 30 September 2014
hey allemaal,
Ik vertrek vrijdag voor een lang weekend naar sicilie om te gaan kiten bij marsala. Nu vraag ik me alleen af of ik daar ene wetsuit nodig heb? Ik ga daar mijn materiaal huren. Iemand nog ervaring met een goede kiteschool?
thanks!
myrthe had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 22 knots op zijn F-One Bandit 8 (2015)