vakantie.

Door: roel Reacties: 14 Hits: 1088
roel 31 August / 2004 / 15:41

Ik ben gisteren bij het reisbureau geweest en werd er niet echt vrolijk van. Volgens het reisbureau was het onveilig in plaatsen als combuco, cabarete en isla margarita.:|:|

Moet ik me hier nou wat van aantrekken of valt het wel mee?? Ik lees eigenlijk nooit wat negatiefs over deze bestemmingen.

RoyE 31 August / 2004 / 15:58
Gewoon gaan, anders kom je ook nergens. Gewoon je verstand blijven gebruiken als je daar bent :)

Magic_Ed 31 August / 2004 / 16:00
Ja, zeer onveilig daar, net als Amsterdam, daar wordt je ook voortdurend beroofd en door je kop geschoten 8)78)78)7
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Fokke 31 August / 2004 / 16:06
ruben was beroofd en christiaans mobiel gestolen :)
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Magic_Ed 31 August / 2004 / 16:10
Ik zeg ook niet dat er geen criminaliteit is, je komt tenslotte als toerist (= makkelijk slachtoffer), maar mensen afraden om te gaan omdat er af en toe wat gestolen wordt gaat me toch wat ver!
w w w . v e r s u s s h o p . n l

RoyE 31 August / 2004 / 16:14
Gewoon een reisverzekering afsluiten dus... :)

iAn 31 August / 2004 / 16:23

valt wel mee, ben in cumbuco en isla margarita geweest. Zolang je niet de oliedomme westerse toerist uithangt is er niks aan de hand. Zeker niet als je met een paar mannen bent. Let op je waardevolle spullen en neem ze niet onnodig mee. S'nacht alle deuren op slot van je huurauto en door rood rijden. Klinkt extreem, maar je bent er zo aan gewent. WIj gingen gewoon regelmatig s'nachts stappen en reden overal heen. Ik vond cumbuco het leukst van de 2.

flAsHboARdER 31 August / 2004 / 16:55

heb Brazile (bahia) en isla gedaan, niks aan de hand8)8)8) beide echte aanraders.

Vond wel de mensen in Brazilie wat relaxter dan op isla.

Ik heb 3 weken lang bij iemand in brazilie gewoond, ging elke ochtend weg met me materiaal door de kleine straten, en heb nooit probleem gehad.

Ik denk dat als je niet de goede houding hebt, kun je overall problemen krijgen.

Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. "Albert Ei

Sebastiaan 31 August / 2004 / 17:33

gewoon je gezonde verstand gebruiken.

dan komt het allemaal goed :)

http://www.kiteshots.nl/

Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)

Eloy 31 August / 2004 / 22:34
kijk uit voor de vleesetende shemales:
Live fast die young...

roel 01 September / 2004 / 08:17
Thanx : , het leek me al een beetje overdreven.

Patrick 02 September / 2004 / 03:17

Beste kitesurfers van dat steeds kouder worden de Nedederland!

Gewoon naar Holbox komen!! Goedkope tickets!! Sfeer is Perfect!! En Veel Wind!!

Kiteboard Centre!! En nog veel meer!! Info stuur ff een mailtje naar patrick@holboxcasalastortugas.com!:*)

Ruubsie die ouwe rukker komt ook al rond nieuw jaar!! En nog veel meer nederlanders. Wordt 1 dolle kiteboel!

CU

Patrick_/-\o_

Emiel 02 September / 2004 / 09:18
moet vandaag weer voor het eerst naar school moet ook maar iets leuks gaan zoeken voor de kerst
Topsup.nl - Topsloep.nl

MAGIC 02 September / 2004 / 20:57

Ga al op wintersport;)

Ben ook maar een arme student, kan me helaas niet nog een uitje naar Holbox perremiteren|:(

www.antixsports.com More than kiteboarding!

Suzette 03 September / 2004 / 09:48
Cumbuco is inderdaad een heel stuk goedkoper. En echt ELKE dag wind. Bovendien is er naast het kiten ook veel te doen. Ik ben er geweest en ook in Mexico, maar de Brazilianen zijn echt een stuk relaxter. Cumbuco is echt kiteparadijs.
WWW.WINDTOWN-BRAZIL.COM en WWW.WINDTOWN-SA.COM. Kitesurf accommodatie en centers in Brazilië (Cum