ik ga naar camping la ballena allegre 2 zit in san pere de pescador dacht ik
zit net een nieuwe kiteschool op de camping dus kiten is toegestaan :)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
en die camping was nautic almata , daar is het inmiddels verboden om te kitesurfen
ik zat daar namelijk toen ook:
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ik ben interssante berichten tegen gekomen en reisverslagen van div personen. We hebben de eerste weken van juli geboekt o'p l amfora, ziet er goed uit!
Wat betreft het niet mogen kiten verschillen de meningen, in het voorseizoen en na seizoen doen ze niet moeilijk. wat betreft het hoogseizoen liggen er veel mensen op het strand em bij een onshore wind heb je natuurlijk last van beginners. ik verwacht wanneer je wat verder de zee op gaat ze je moeilijk eraf kunnen halen?
iemand ervaring hiermee, of zie ik dat verkeerd?
ja ik heb er ervaring mee.: ze wachten je op net zo lang tot je van het water afkomt , ik ben door de guardia civil eraf gehaald en ben hem daarna snel gesmeerd: kwamen ze me daarna nog zoeken op me eigen camping:P
ik heb ook een keertje op lamfora gezeten , wel ok camping:) ( zit overigens heel dicht bij nautic almata, la balena aleggre 2 en las dunas)
Rosas is perfekt. Ik heb nu op allebei de genoemde campings gestaan. 'l amfora vond ik beter. La Ballena Agre 2 is mischien iets leuker voor wat oudere kinderen ivm de disco.
Op 'l amfora zijn de plaatsen beter afgezet met wat groen. Verder is het er zomers heel warm. Je moet zelf je eigen schaduw meenemen.
In mei zijn we er weer, 'l amfora. We gaan met de mei en de grote vakantie.
In mei zit mijn bus vol met nieuwe Monkey kites, als je er dan ook bent kun je test varen.
http://home.tiscali.nl/travelreport/images/vak2005/album/index.html
Gewoon alles meenemen. >:) Het kan er ook hard waaien.
16 en 12 gebruik ik wel het meest.
's ochtends gezelleig met de fam naar het zwenbad en 's middags knallen
Registreerde: 24 October 2001
Ik ben op zoek naar een goede camping of hotel in Rosas. Ik zag een verslag van kitemaster op jullie site in het archief zeer interessant maar ik weet niet of hij nog weleens op jullie site zit?
Heeft iemand anders ervaring met deze kitelocatie of weet je iets anders in het noorden van spanje, wat ook leuk is voor kleine kinderen?8)