Durban.
Good points - good wind around Jan-Feb, cheaper than Capetown, warm water (average 23c), lots to do if there is no wind (wave surfing, Wave House Water park)
Bad points - sharks, 11am - 2pm is not safe to be in the sun without serious sunblock or UV chillvest. Theft is high, don"t leave anything in your car or unattended on the beach.
Kenya - no real tradewinds but wind is not totally unpredictable, hot as hell Jan-Feb. There is also theft but not as much in tourist areas.
I would pick Durban coz it is home for me, but Kenya is also good.
ZUID-AFRIKA KAAPSTAD!!!
Te mooie spots...helemaal top ik zou het wel weten! Kaapstad!
Voor mij niet dit jaar...ik ga naar brasil met Randy!
BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)
Registreerde: 05 December 2004
Na wat rondkijken en mailen hou ik 2 bestemmingen over voor vakantie in januari. Kenia en Zuid-Afrika, allebei ongeveer net zo duur, alleen Kenia is warmer en Zuid-Afrika lijkt me iets wind zekerder. Maareh, wie hebben er nog tips? of gaan ook die kant op, hoor ik nl. graag!
Oh, enne wie gebruiken er oordopjes tijdens het surfen om het water uit je oren te houden dus, of zijn die er niet eens?
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)