Vakantie Fuerteventura

Door: SlingshotSjody Reacties: 44 Hits: 1999
SlingshotSjody 23 January / 2006 / 14:05
Thanks for de info Arno. In welk hotel heb je gezeten in Corralejo? Wat is de afstand vanaf dat hotel naar Flagbeach? Auto hier voor nodig? Heb jij toen d"r tijd ook een auto gehuurd? zo ja, wat koste dat per week? 
[3Mâ„¢]Kiteboarding

johndoe 23 January / 2006 / 14:38
net eff arke reisgidsen opgehaald je zit er voor 700e 15dagen

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

SlingshotSjody 23 January / 2006 / 15:52
Inclusief wat allemaal Arnoud?
[3Mâ„¢]Kiteboarding

High 23 January / 2006 / 16:09

Ik heb in verschillende appartementen gezeten daar, het maakt weinig uit welke je neemt, ze zitten meestal aan de buitenkant van het dorp en zijn allemaal van dezelfde klasse.

Op de foto kun je een beetje zien hoe ver het is naar Flagbeach.

Auro huren is wel erg fijn, ook om het eiland over te rijden.

hier boeken kan een beetje schelen, maar ik was gemiddeld 300 a 400e kwijt voor 20 dagen, er zitten een hoop verhuurbedrijven.

Kan even iet op de naam komen van dat bedrijf, maar hij was wel de goedkoopste daar, scheelde wel 100e met anderen, kijk beetje rond daar als je hem daar huurt.

Fuerteventura is een echte aanrader, Rhodos, weinig strand veel rotsen, Egypte is ook leuk, maar Fuertevenura is meer Westers.

Veel jongeren en stelletjes daar, alle nationaliteiten, overwegend Engelse.

Benzine kost de helft, wegen zijn erg goed, het eiland zelf is kaal en leeg, hier en daar een dorpje, veel vulkanen en zandvlaktes, het is net een andere planeet.

Er zitten 4 supermarkten in het stadje, maar beetje achterin ziet Superdino, en daar hebben ze echt alles, er tegenover zit een winkel waar ze rete goedkoop merkkleding dumpen.

Beetje in het centrum van het stadje zit een Shell pomp, daar in de buurt zit een supermarkt op een hoek, daarnaast zit Cafe Paris, haal daar je broodjes, verse jus de orange en de grote donuts!!, in de Superdino heb je ook een bakkertje zitten met heerlijke broodjes belegt met allerlei lekkers.

Het uitgaan zit redelijk bij elkaar in een nieuw gebouw van 1 hoog, bars en pubs, om de hoek bij het politiebureau zit een surfbar, daar worden onder het genot van muziek de vetste dvdtjes op een groot scherm afgespeelt, je mag ook je eigen dvdtjes meenemen.

In die bar zit meestal een kale gast en die kan je inhuren voor pics te nemen van je kitecaperioolen bij Flagbeach, gast schiet 300pics vanuit het water.

check deze link ff, staat vol met info en foto"s http://fuerteventura.pagina.nl/

NAISH...what else..

Imke 23 January / 2006 / 17:49
bier is ook inbegrepen bij de all in prijs

Rutger 23 January / 2006 / 17:51
boek um gewoon weg met je camper Stich, doen wij ook

TheGoose 23 January / 2006 / 18:22
Ik zeg een maand terschelling!!!
[Da Hills Kiteboarding ]

johndoe 23 January / 2006 / 22:48

ik lijkt wel fokking reisbureau nou ik vertel het eff

562 euro vertrekdatum 6 of 2 juli 15 dagen daar moet nog bij toeslagen 30e plus 43 e tax.. en eventueel boekings kosten per reisbureau verschillend kan ook bij mij boeken alleen kost het 300 e meer heb je goedkoopste van goedkoopste ..... wel leuk hotelletje maja wat heb je nou nodig wind beetje stokbrood als ontbijt en avond eten de rest biert kost je daar 3e en een halve liter mix drank ook  waarvan je er maar 3 van nodig heb opo een avond op duizelig wakker te worden

zo genoeg voor vandaag of nog meer nodig

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

johndoe 23 January / 2006 / 23:02
je moet t wel zo zien dat als je na kenia gaat alleen maar op strand zit kiten etc.. en niet denderend veer gebruik van all in maakt en als de all in niet 4/5 sterren is dan heb je kan dat het ook nog eens heel kut is ( spreek uit ervaring )

johndoe 23 January / 2006 / 23:06
mag ik mee  

johndoe 23 January / 2006 / 23:11
I know naja ik ga onder de dekens toch even verder dromen denk dat het toch dit jaar weer fuerte word buget is beetje aan de kleine kant ook nog naar kreta

TheGoose 23 January / 2006 / 23:27
dus gaan we niet naar Fuerte en niet naar Kenia
[Da Hills Kiteboarding ]

SlingshotSjody 24 January / 2006 / 13:22
In Egypte stonden we ook elke middag op het water ( als het waaide tenminste ). En volgens mij is het eten niet zo heel veel duurder als in Egypte. Ik denk dat het dan wel mee valt met de 1000 of zie ik de helft over het hoofd
[3Mâ„¢]Kiteboarding

johndoe 24 January / 2006 / 13:23
terschelling  kenia lijkt me wel wat 1100 all in ook luchhave belasting? want anders komt er nog 100 bij ofzo

flAsHboARdER 24 January / 2006 / 13:31
we kunnen wel High bedanken, top info en het klopt helemaal ;)
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. "Albert Ei

Imke 24 January / 2006 / 13:31

arnoud 1100 all in 4* hotel inclusief luchthaven en transfer enzo, check d-reizen of neckermann. Bij diani beach zit een kiteclub http://www.h2o-extreme.com/

Fue:

reis ongeveer 750-800 euro pp.

eventueel auto is minimaal 400 euro voor beetje auto voor 2 weken, dus 100pp(anders deze kosten voor taxi).

250 euro voor al t eten en drinken in 2 weken tijd zou je net kunnen redden.

dus 750 100 250=1100 en dat is dan denk ik wel t minimale.

kenia is ook windzeker, super mooie spots, zeker niet druk en je kunt buiten kiten nog andere dingen doen. En natuurlijk s avonds veel bier zuipen en dan

thanks nog arno

johndoe 24 January / 2006 / 13:47
mm raar kan niks lezen van all in alleen dat je een 3 day safari in Masai Mara gaat maken terwijl je ook kan kiten en in 3 sterren hotels zit maar zeggen niks over het eten etc.. op die site tenminste anders wel geintresseerd

Imke 24 January / 2006 / 13:51

hahah nee dat klopt, ik had hotel diani sea lodge gevonden, deze ligt 1km ten noorden van deze kiteclub. check de map

kijk maar even bij www.neckermann-reizen.nl en dan vertrek vanaf brussel, scheel 150 euro.

als je nog vragen hebt voeg me dan maar toe op msn, kan ik t beter uitleggen

Sebastiaan 24 January / 2006 / 14:06
boek kenia maar gewoon, krijg je geen spijt van...
http://www.kiteshots.nl/

Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)

TheGoose 24 January / 2006 / 15:58
Arno thanx dude!!
[Da Hills Kiteboarding ]