johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ik heb in verschillende appartementen gezeten daar, het maakt weinig uit welke je neemt, ze zitten meestal aan de buitenkant van het dorp en zijn allemaal van dezelfde klasse.
Op de foto kun je een beetje zien hoe ver het is naar Flagbeach.
Auro huren is wel erg fijn, ook om het eiland over te rijden.
hier boeken kan een beetje schelen, maar ik was gemiddeld 300 a 400e kwijt voor 20 dagen, er zitten een hoop verhuurbedrijven.
Kan even iet op de naam komen van dat bedrijf, maar hij was wel de goedkoopste daar, scheelde wel 100e met anderen, kijk beetje rond daar als je hem daar huurt.
Fuerteventura is een echte aanrader, Rhodos, weinig strand veel rotsen, Egypte is ook leuk, maar Fuertevenura is meer Westers.
Veel jongeren en stelletjes daar, alle nationaliteiten, overwegend Engelse.
Benzine kost de helft, wegen zijn erg goed, het eiland zelf is kaal en leeg, hier en daar een dorpje, veel vulkanen en zandvlaktes, het is net een andere planeet.
Er zitten 4 supermarkten in het stadje, maar beetje achterin ziet Superdino, en daar hebben ze echt alles, er tegenover zit een winkel waar ze rete goedkoop merkkleding dumpen.
Beetje in het centrum van het stadje zit een Shell pomp, daar in de buurt zit een supermarkt op een hoek, daarnaast zit Cafe Paris, haal daar je broodjes, verse jus de orange en de grote donuts!!, in de Superdino heb je ook een bakkertje zitten met heerlijke broodjes belegt met allerlei lekkers.
Het uitgaan zit redelijk bij elkaar in een nieuw gebouw van 1 hoog, bars en pubs, om de hoek bij het politiebureau zit een surfbar, daar worden onder het genot van muziek de vetste dvdtjes op een groot scherm afgespeelt, je mag ook je eigen dvdtjes meenemen.
In die bar zit meestal een kale gast en die kan je inhuren voor pics te nemen van je kitecaperioolen bij Flagbeach, gast schiet 300pics vanuit het water.
check deze link ff, staat vol met info en foto"s http://fuerteventura.pagina.nl/
ik lijkt wel fokking reisbureau nou ik vertel het eff
562 euro vertrekdatum 6 of 2 juli 15 dagen daar moet nog bij toeslagen 30e plus 43 e tax.. en eventueel boekings kosten per reisbureau verschillend kan ook bij mij boeken alleen kost het 300 e meer heb je goedkoopste van goedkoopste ..... wel leuk hotelletje maja wat heb je nou nodig wind beetje stokbrood als ontbijt en avond eten de rest biert kost je daar 3e en een halve liter mix drank ook
waarvan je er maar 3 van nodig heb opo een avond op duizelig wakker te worden
zo genoeg voor vandaag of nog meer nodig
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
arnoud 1100 all in 4* hotel inclusief luchthaven en transfer enzo, check d-reizen of neckermann. Bij diani beach zit een kiteclub http://www.h2o-extreme.com/
Fue:
reis ongeveer 750-800 euro pp.
eventueel auto is minimaal 400 euro voor beetje auto voor 2 weken, dus 100pp(anders deze kosten voor taxi).
250 euro voor al t eten en drinken in 2 weken tijd zou je net kunnen redden.
dus 750 100 250=1100 en dat is dan denk ik wel t minimale.
kenia is ook windzeker, super mooie spots, zeker niet druk en je kunt buiten kiten nog andere dingen doen. En natuurlijk s avonds veel bier zuipen en dan
thanks nog arno
hahah nee dat klopt, ik had hotel diani sea lodge gevonden, deze ligt 1km ten noorden van deze kiteclub. check de map
kijk maar even bij www.neckermann-reizen.nl en dan vertrek vanaf brussel, scheel 150 euro.
als je nog vragen hebt voeg me dan maar toe op msn, kan ik t beter uitleggen
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Registreerde: 28 February 2004