vraag eens aan warssie (sam) die zal het wel weten denk ik
grtz
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
felixie had een 5 sterren sessie in Lemmer met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2010)
Uhm, beide vliegen niet naar Mauritius volgens mij Eddyc. Als die vlucht retour 90 euro kost is mijn vakantie morgen geboekt
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Het goedkoopste wat ik tot nu toe heb gevonden is 1100 nog wat euro bij Air france. Vind ik nog steeds te duur. Misschien toch maar een andere bestemming gaan zoeken?
Registreerde: 24 October 2001
Ik ben van plan om deze zomer of naar mauritius, of naar de Algarve op kitesurfvakantie te gaan. Nu lijkt Mauritius mij de mooiste spot van de twee, maar de vluchten die ik heb gevonden waren echt enorm duur. Air France meer dan E.2000,00 . Ver boven mijn budget.
Nu vroeg ik mij af of er gasten zijn die dit jaar of vorig jaar naar Mauritius zijn geweest, en zo ja, met welke vliegmaatschappij en wat hebben jullie moeten betalen voor een ticket??
greetz,
Smeigel