Thamar had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 15 - 22 knots op zijn Fluid Ego (2012)
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
Thamar had een 4 sterren sessie in Schellinkhout met maar liefst 15 - 22 knots op zijn Fluid Ego (2012)
Roderick had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 10 - 15 knots op zijn North Rhino (2009)
De informatie die ik ooit op kitesurf.nl heb gepost is circa 5 jaar oud. Toen geen problemen, maar het lijkt me nu geen ideale plaats maar ik moet je even het antwoord schuldig blijven betreffende de officiele term verboden of niet.
Ga het uitzoeken, maar vind het zelf geen geschikte spot meer, te druk met zwemmers, te klein, te vlagerig...
Valkenburgse Meer mag alleen gebruikt worden door windsurfers en zwemmers. Ik woon om de hoek en zie idd regelmatig kiters daar rond varen, helaas zijn dit vaak beginners en is dit vragen om problemen.
Ben je goed genoeg dan zou ik het gewoon proberen, niet top idd vlagerig maar een leuk alto voor noordoost.
Het meer is in beheer van een zandafzuiger en volgens mij is het bpr er niet van kracht omdat het een niet openbaar water is.
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
djeverest had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 14 - 20 knots op zijn F-One Bandit V (2012)
Coringa had een 5 sterren sessie in Katwijk airtime met maar liefst 18 - 28 knots op zijn Switch kiteboarding Element (2014)
Registreerde: 24 October 2001
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)