Stichtse Brug, Goed???

Door: floortje Reacties: 16 Hits: 1810
floortje 03 September / 2006 / 18:32
Hoi,

weet er iemand hoe je bij de stichtse brug op de kiteplek kan komen?(vanuit Amsterdam). Welke afslag moet ik dan nemen?

x Floortje
floortje

RoyE 03 September / 2006 / 19:43
Volgens mij is het er "officieel"  verboden

Magic_Ed 03 September / 2006 / 19:47

En niet alleen "officieel" maar ook OFFICIEEL.

Nu kiten is verpesten voor de toekomst!

w w w . v e r s u s s h o p . n l

dom 03 September / 2006 / 20:22
stichtse brug is NIET verboden, strandje zomerkade te huizen daarentegen wel. vanuit amsterdam volgens mij afslag blaricum bijvanck maar ik heb weinig richtingsgevoel. Als je bij routeplanner stichtse weg intypt moet het goedkomen. greeetz Dow
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

mallepietje 03 September / 2006 / 20:24
Kan beter naar muiderberg gaan ipv stichtsebrug

Magic_Ed 03 September / 2006 / 20:34
Sinds wanneer is er dan een ontheffing?
w w w . v e r s u s s h o p . n l

Zzz 03 September / 2006 / 21:14

Stichtse valt gewoon onder BPR en is dus verboden. Desalniettemin wordt het gedoogd en wordt tot nu toe er niet opgetreden tegen kitesurfers, zoals bij zomerkade wel het geval is. Het is een spot die niet ideaal is en al helemaal niet bij ZW. Het is snel vlagerig en direct diep. Er is een redelijk vast groepje kiters daar en er wordt normaal omgegaan met windsurfers en badgasten. Ik hoop dat we dat zo kunnen houden.
@Floortje, ik zal je even een routebeschrijving sturen.

Groeten,

Robert.

johndoe 03 September / 2006 / 21:21
ik ga morgen ook naar de stichste brug toe. hoelaat zijn jullie er dan ??

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Zzz 03 September / 2006 / 21:25

O ik dacht dat je email adres zo kon vinden, lukt ff niet. Vanuit Amsterdam: neem de A1, bij Eemnes de A27 richting Almere nemen. Afslag Huizen. Bij stoplichten rechtsaf richting Blaricum-Bijvank. Volg de kronkelweg, op het moment dat deze weg een haakse bocht naar links maakt, kan je in de bocht een weg naar rechts in (verboden voor fietsers). Doorrijden tot het eind. De windsurfers zitten aan het begin van het strand, de kitesurfers meestal op het eind, bij het 2e toilethuisje (niet altijd open).

De wind is het meest constant bij NW.

Zzz 03 September / 2006 / 21:25
Ik moet werken, maar als jullie er aan het eind van de dag nog zijn...?

vincentboor 03 September / 2006 / 22:38

hey!

Ik kite meestal bij de stichtse brug! beste wind is NW en West. ZW is ook wel redelijk, maar vlagerig. ZZW is niks.

Maar bij ZZW kan je altijd nog naar almeerderzand rijden. Daar heb ik meerdere zien kiten.

Er wordt inderdaad niet tegen kitesurfers opgetreden, het word gedoogd door de gemeente Blaricum.

In Huizen is de gemeente bezig om samen met de surfclub kitesurfers toe te laten, Waarschijnlijk geven ze het groene licht in 2007.

Misschien zie ik je wel een keer!! meestal in het weekend

groetjes!

Gizzy 03 September / 2006 / 23:14

eej, ik ga morgen met een maat ook naar stichse. wij zijn er rond 1nen of zo. misschien later want ik moet nog wat voor school regelen. maar ik zie julie daar wel. en ik blijf zeker lang

laters peter

F-one, O'neill, Manera & Underwave

johndoe 04 September / 2006 / 00:08

ckr dat het verboden is..maarja skijt...als ik wil kite ga ik kite..en als ze komen dan zeg ik dat ik gwn niks wist

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Zzz 04 September / 2006 / 07:14
OK k neem mn spullen mee, maar voor 6en ben ik er niet.

Emiel 04 September / 2006 / 08:13

moet tot 6uur werken maar misschien nog ff avondsessie als ik vrvoer kan regelen, klinkt wel alsof het weer gezellig gaat worden

iemand die langs hilversum komt en er vanavond naartoe gaat?? bel dan, 06-24198815

bij voorbaat dank voor uw medewerking

Topsup.nl - Topsloep.nl

floortje 04 September / 2006 / 14:19
Nou hoor ik zoveel verschillende verhalen dat ik niet meer weet of ik nou wel of niet moet gaan. Maar ik weet nu in ieder geval hoe ik er moet komen.
floortje

Zzz 04 September / 2006 / 16:44

@Floortje: natuurlijk: gewoon komen en voor jezelf kijken of je het er leuk vindt. Ik ben er vanaf 6 uur, hopelijk zijn er meer. De wind nu is in elk geval wel ok voor Stichtse.