Drugscontroles veerboten Terschelling/Vlieland

Door: wazzaah Reacties: 56 Hits: 9287
idefixe 12 August / 2009 / 07:27
Ook hier zie je dat " onze" plicie bestaat uit dappere mensen die met gevaar voor hun eigen leven de echte harde criminaliteit aanpakken. Het moet toch een voldaan gevoel geven als je de hele dag dit soort werk doet.
Slingshot , Gibbon

Jackee 12 August / 2009 / 07:35
ja jongens er zal wel gezeur geweest zijn vanaf de bewoners.. Maargoed, vooralsnog.. volgens mij is het maar op een paar plekken in Nederland verboden om te smoken toch? Als je onder de 5 gram blijft is er toch niks aan de hand?
If I had to rate kiteboarding, it would be right up there next to shitting and cumming!

D-ice 12 August / 2009 / 07:41
Lijkt een beetje engeland/amerika te worden hier... overal controleren met honden enz... pfff
GA BOEVEN VANGEN!!!!

JePe 12 August / 2009 / 07:46
Quote: wazzaah - 11 augustus, 2009 (23:31)
Stoere jongens hoor die agenten, beetje tieners pesten

in de handboeien ayh!! hahaha... stoer hoor. Ondertussen veroorzaakten straalbezopen lui waarschijnlijk veel meer overlast .... maar ja, alle alcohol drinkende lui in de boeien slaan.... da past niet in dat schooltje... Smiley
stelletje sukkels.
http://www.jepe.nl -- kite piccies... ;-)

kay 12 August / 2009 / 08:10
ik ben een keer neergestoken op terschelling.. stonden 2 groepen bezopen jongeren te vechten met 1 agent ertussen. Dus ik dacht heldhaftig te zijn en er ook tussen te springen.. mooi lidteken op mn arm aan overgehouden Smiley

Morres 12 August / 2009 / 08:43
terschellingers zeiken altijd op 'lui van de wal' volgens bijna allen van hen de reden achter de overlast op terschelling, niet erkennende dat het de terschellingers zelf zijn die er van profiteren, ze bevoorraden met bier&drugs...dan moeten ze niet gaan zeikenSmiley

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Djee 12 August / 2009 / 09:17
Aanpakken die criminelen, eindelijk eens actie Smiley......oh shit, nee, toch niet die keiharde weedjunkies vette lef!!
Maar ja t hele politie stelsel in NL is een farcade, zijn ze echt eens nodig... nee flitsen en dit soort domme acties Smiley
De enige echte zaken die ze oplossen is voor 90% waar de dader zich meldt of t gewoon overduidelijk is wie t gedaan heeft, voor de rest voeren ze over t algemeen niks uit.
Ben je bestolen, weet je wie t gedaan heeft (is mij overkomen) ja meneer dan moet u naar uw advocaat gaan en een civiele procedure op starten...... Dan maar voor eigen rechter "spelen" gebeurt er tenminste nog eens wat...

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Dender 12 August / 2009 / 09:39
Je mag inderdaad maar 5 gram wiet in bezit hebben, maar dan moet je wel 18 jaar zijn.. en ik denk dat dat nou net het probleem was in dat filmpje..
De illegale handel in wiet zal helemaal toenemen als de wietpas dalijk wordt ingevoerd.. Dan kan je maar 3gram wiet per dag kopen.. en nee dan kan je niet even naar een andere shop om nog 3 gram te halen.

Dender had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 16 - 24 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

StefanoMallorca 12 August / 2009 / 13:48
Don't be afraid of opposition. Remember, a kite rises against, not with the wind.

wazzaah 24 July / 2010 / 20:14
Tis weer zomer, dus weer je gehaktballen meenemen in blik
Afgelopen vrijdag 42 man aangehouden in Harns.

Drugscontrole op veerboten naar eilanden

* LC | Gepubliceerd op 23 juli 2010, 23:03

HARLINGEN -

De politie heeft gisteren een grote drugscontrole gehouden in de Harlinger haven, waarbij vijftien personen proces-verbaal hebben gekregen.

Tussen negen uur 's ochtends en vijf uur 's middags werden alle passagiers voor de veerboten naar Vlieland en Terschelling gecontroleerd. Daarbij werd gebruik gemaakt van een hasjhond. De politie heeft de controle uitgevoerd, omdat ze steeds meer klachten kreeg over een toenemende handel naar en gebruik van drugs op de eilanden.

kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Woodmaster 24 July / 2010 / 20:18
SchorrieMorrie!!!!!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

crossbowkiter 24 July / 2010 / 20:24
hahaha nu moeten ze peter r de vries op deze zaak zetten want het begint wel erg uit de hand te lopen

Lars_023 24 July / 2010 / 20:39
42? Ik zie de stijgende lijn in het excelsheet al voor mij op het beeldscherm tijdens de maandagochtend rapportage van het lokale politie managementteam. "Zoals jullie kunnen zien wordt het steeds erger met de jeugd. Maar goed dat wij keihard handhaven hier op het eiland!"

Lars_023 had een 4 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 21 - 24 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

Morres 24 July / 2010 / 21:19
Quote: FrEeZe - 18 juli, 2009 (22:38)
Hmhmmm want op Terschelling wordt niks geteeld he..?

nee, al het slechte komt van de wal

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

alain_ 24 July / 2010 / 21:26
Kom net van teschelling terug, er word daar nog meer gebruikt dan "op de wal".
Maar ik snap niet dat ze je in de boeien slaan als die hond alleen ruikt dat je wat bij je hebt? ik bedoel je mag een gram of 3 op zak hebben toch?

Ach wat, waren zotte avonden, dat zeker
Advance kiteboarding - Underwave

alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)

swiftenaar 24 July / 2010 / 22:47
Dat dealen klopt op terschelling dan hoef je niets mee te nemen
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

wazzaah 24 July / 2010 / 23:52
Quote: swiftenaar - 25 juli, 2010 (00:47)
Dat dealen klopt op terschelling dan hoef je niets mee te nemen

En hoe weet jij dat?
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Morres 24 July / 2010 / 23:56
of hij dealt, of hij koopt :P iig busted

kor 25 July / 2010 / 20:18
je kan toch gewoon 5 gram pp meenemen das toch gewoon legaal dan??
HARDKOR!!! www.nobilekiteboarding.com www.kite-refit.com

kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

swiftenaar 26 July / 2010 / 06:10

afgelopen week was nogal eilands

volgens mij gewoon 5 gram idd Kor! en dan moet je niet gesnapt worden in het openbaar zoals overal
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

mkite 26 July / 2010 / 07:22

Dus nu ook al bolletjes slikkers richting wadden eilanden?

Ben benieuwd of ze ook wadlopers gaan controleren

alain_ 26 July / 2010 / 10:29
op deze site staat dan weer dat je 30 gram op zak mag hebben.
en je maar 5 gram per keer kan kopen in de shop.
http://www.drugsweb.nl/drugsweb361.asp

neem gewoon 5 gram mee. hebben ze niks om over te zeiken...
doen ze het wel nouja dannee heb je pech

Advance kiteboarding - Underwave

alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)

samsam 26 July / 2010 / 10:38
Quote: alain_ - 26 juli, 2010 (11:29)
op deze site staat dan weer dat je 30 gram op zak mag hebben.en je maar 5 gram per keer kan kopen in de shop.http://www.drugsweb.nl/drugsweb361.aspneem gewoon 5 gram mee. hebben ze niks om over te zeiken...doen ze het wel nouja dannee heb je pech

er staat daar niet dat je het op zak mag hebben. Volgens mij wordt maximaal 5 gram op zak gedoogd, het wordt dan afgepakt maar je krijgt geen boete.

Sowieso meten ze in nederland met 2 maten voor mijn gevoel, als je in Amsterdam op straat een blowtje rookt is er niks aan de hand. Als je dat daar op de veerhaven doet krijg je direct een hoop aandacht :)
|| UndergroUndergroUndergroUndergroUnderground ||

Morres 26 July / 2010 / 10:57

nee hoor, ook niet (woon in harlingen). Sowieso komt het hier per kilo's binnen, en niet per grammen :s
dat terzijde, ze pakken je alleen als je naar de eilanden wilt.

mkite 26 July / 2010 / 11:36

Hmm ik hoor het al een plaatselijke coffeeshop wordt big business met deze controles.