Uitleg NickName!

Door: Woodmaster Reacties: 121 Hits: 7144
Vission 19 August / 2009 / 10:17
Tja vission..
Ik heet vis van achternaam..
En men eerste kite was een gaastra VISsion..

Blub
Ozone..Spleene..

richardkiter 19 August / 2009 / 13:08
Quote: Woodmaster - 14 augustus, 2009 (19:12)
Zeg dude/dudette hoe kom je aan je nickname?????Ik begin........WOODMASTER!WOOD= Woody (mijn voonaam) MASTER= titel gekscherend gekregen toen ik af en toe les gaf (invallen leraar) op een Kung Fu school in Leeuwarden in traditioneel Kung Fu vuistvorm en stok!= WOODMASTER!!!

Had ik nou altijd gedacht dat je het afgeleid van Houthakker Smiley

Wood is Hout en master een betje satirisch als omgekeerde beginner. snap je hem???.
Omdat je was begonnen dacht ik altijd daar komt de houthakker maar ik had het dus mis Smiley Smiley
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Woodmaster 19 August / 2009 / 14:27
Quote: richardkiter - 19 augustus, 2009 (15:08)
Quote: Woodmaster - 14 augustus, 2009 (19:12) Zeg dude/dudette hoe kom je aan je nickname?????Ik begin........WOODMASTER!WOOD= Woody (mijn voonaam) MASTER= titel gekscherend gekregen toen ik af en toe les gaf (invallen leraar) op een Kung Fu school in Leeuwarden in traditioneel Kung Fu vuistvorm en stok!= WOODMASTER!!! Had ik nou altijd gedacht dat je het afgeleid van Houthakker Wood is Hout en master een betje satirisch als omgekeerde beginner. snap je hem???.Omdat je was begonnen dacht ik altijd daar komt de houthakker maar ik had het dus mis

En nou jouw nicknames Richard!!!!!
Aka Haringhapper...
aka Rolmop....
aka Haring Hai!!!!
Btw ben je al een beetje gewent om Abraham te zijn?Smiley
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

richardkiter 19 August / 2009 / 14:57
Heette in het begin Haring Harrie.

Deze naam komt van Kooten en De Bie oftewel F jacobse en Tedje van Es.

Zij hadden het altijd over Haring Harrie, effe een haringkie happen op het plein bij Haring Harrie.
Vond (vindt) ze altijd erg goed en omdat ik wat moest verzinnen werd het dus Haring Harrie.

Deze naam werd vervolgens een betje verwarrend omdat ik eigenlijk Richard heet.

Heb hem dus aangepast naar Haring Hai Richardt. Kan hem alleen hier op Hang los niet meer veranderen dus hier heet ik weer richardkiter.

Ingewikkeld he, snap je het nou ??

Abraham zijn went nooit want ik voel me helemaal geen Abraham. Gelukkig heb ik zo,n rood broekie gekregen voor over mijn pak en dan voel ik mijn weer 18 (geestelijk) lichamelijk kan je het wel merken dat je ouder word

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=36109.0

Haring Harry is dinsdag 18 augustus jarig en wordt 50!

Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

gertje 19 August / 2009 / 14:58
gertje: mijn voornaam is gert en dat "je", tja , gewoon gert kon al niet meer en mijn zus en broer noemen me wel eens gertje. ze zijn namelijk allebei /-10 jaar ouder als mijSmiley

Surferdude77 19 August / 2009 / 15:30
Surferdude, windsurf al jaren en een maat van mij, zo'n halve Angel met een te dikke Harley die zichzelf Bikerdude noemt, is mij maar Surferdude gaan noemen. En 77 is een mooi maar vooral mijn geboortejaar.

dema 19 August / 2009 / 17:18
Omdat ostendlocal al bezet was Smiley

Toeside_Toon 19 August / 2009 / 23:29
Toeside omdat ik in het begin alleen met links voor kon staan dus de eene kant alleen toeside op kon varen Smiley
Toon is hoe ik genoemd word en komt van anton.
Ik eet fruitella voor me dagelijkse portie fruit!!

Kikine 20 August / 2009 / 10:37
Toen ik klein was kon ik mijn eigen naam niet uitspreken (hoe moeilijk kan 'Caroline' zijn???)...Smiley
Ik maakte daar Kikine van...en zo zijn mijn ouders me ook maar gaan noemen!

Tegenwoordig wordt er net zo makkelijk Car als Kiki gebruikt..Smiley
My passion is in the air...

Fokke 20 August / 2009 / 10:53
Hoevaak moet ik het nou nog zeggen, Fokke is níet mijn bijnaam Smiley
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Woodmaster 20 August / 2009 / 11:31
Quote: Fokke - 20 augustus, 2009 (12:53)
Hoevaak moet ik het nou nog zeggen, Fokke is níet mijn bijnaam

En Sukke is je broer?Smiley

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

TMK 21 August / 2009 / 08:42
Mijn ouders waren zo creatief om me Tommick te noemen (konden niet kiezen ofzo Smiley gotta love it)
Begin midden en eind,tadaaaaa

TMK, en zo wordt ik door iedereen op ijmuiden genoemd SmileyTEE EM KAA!! Smiley
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

TMK 21 August / 2009 / 08:54
Net het topic doorgespit

LOL @ ElRudo en Judith
Geniaal SmileySmiley
Kiteboarding gets me high, in the sky!!!

-DAVE- 21 August / 2009 / 09:28
-DAVE- want dat is kort en krachtig en bekt makkelijker dan me echte naam.
En dat is 'Davy leonardus st. Johannes Bartholomeus van Diergaarde to Beverwijck de 3e.'

U gelooft dat niet? Kiek hier dan:

klik voor een grote versie
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Flexelex 21 August / 2009 / 09:52
Hahaha.. nou ja... Ik heet Alexander maar dat zegt alleen mn ma als ze pistoff op me is! ;) Dus het werd snel Alex... of Lex.. En aangezien ik nogal relax ben.. werd dat Flex... Dus Flexelex ;) haha
If it doesn't blow, it Sucks!

Onbekende gebruiker 21 August / 2009 / 21:26
Als ik ruzie krijg, krijg ik soms ook de nickname: Donder op, vieze klote%*@&...
Timothy 21 August / 2009 / 23:16
Quote: ltkort - 14 augustus, 2009 (20:40)
Lars(voornaam)Thomas(tweede naam)Kort(achternaam)

Haha! ik dacht altyd dat het iets te maken had met "Lijnen te kort"

Myn nickname is een te lang verhaal, als ik dat hier ga posten is keesje weer aan 't kiten voordat jullie klaar zijn met lezen
Eat, Sleep, Ride, Repeat

hotsauce 23 August / 2009 / 10:44
hot sauce: mijn ouders waren hippies

hotsauce had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 17 - 19 knots op zijn Wainman Hawaii ManiaC (2014)

Joker 23 August / 2009 / 11:52
phaah, Als ik lach heb ik net zo'n bakkes al The joker van batman Smiley
Beter slecht varen dan helemaal niet varen!!

Joker had een 5 sterren sessie in Strand Slufter met maar liefst 23 - 30 knots op zijn Naish Torch (2012)

Woodmaster 23 August / 2009 / 14:10
Quote: hotsauce - 23 augustus, 2009 (12:44)
hot sauce: mijn ouders waren hippies
Chinese Hippies?

jvg 23 August / 2009 / 14:15
JVG = Jeroen Van Grootel
(wou niet te veel nadenken over een nickname Smiley )

jvg had een 4 sterren sessie in Slufter Bay met maar liefst 21 - 26 knots op zijn Ozone C4 (2014)

ostendlocal 24 August / 2009 / 06:21
Quote: -DAVE- - 21 augustus, 2009 (11:28)
-DAVE- want dat is kort en krachtig en bekt makkelijker dan me echte naam. En dat is 'Davy leonardus st. Johannes Bartholomeus van Diergaarde to Beverwijck de 3e.' U gelooft dat niet? Kiek hier dan:
Ik dacht dat je leek op de man op je avatarSmiley

ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)

C0G 24 August / 2009 / 08:40
C0G = Center Of Gravity.

Bitje saai maar ik heb 'm al zo lang.. Smiley

C0G had een 4 sterren sessie in Castricum aan Zee met maar liefst 20 - 26 knots op zijn F-One Bandit Dos (2009)

Onbekende gebruiker 24 August / 2009 / 16:56
Ik word ook Linkelauwtje genoemt... Smiley
KImbo666 24 August / 2009 / 20:29
Ik werd door mijn oude chef Kimbo genoemd. 666 komt omdat ik op de middelbare school kluisje 666 had.
fail to get better