flapdrollen op Muiderberg

Door: Slis Reacties: 79 Hits: 8510
dom 12 October / 2006 / 17:13
Ik hou op met deze discussie aangezien je wederom praat over iets waar je de kennis niet van hebt. Ik hoop op uitleg over hoe je een hartstilstand kan voorkomen.
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

johndoe 12 October / 2006 / 17:22
zorgen dat je veel beweegt, dat je goed eet (weinig cholesterol, veel onverzadigde vetten,vitamines, ijzer enzo) je geregeld na laten kijken en met hartklachten meteen naar de dokter gaan. voor de rest is het hopen dat je het niet over komt net zoals met alle ongelukken. snap je nu eindelijk wat ik bedoel met ongelukken groten deels voorkomen kunnen worden, maar er altijd nog een kans bestaat dat het jouw overkomt. ik denk dat jorrit en marcel ook zo te werk zijn gegaan met kiten. hiermee bedoel ik dus dat zij nou net pech hadden. helaas.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

-DAVE- 12 October / 2006 / 17:52

Het klinkt wat bot , maar je hebt gelijk.

ik denk helaas in deze, dat de informatie dat Jorrit aan hartfailure is overleden en niet door een kite-ongeval, bij jou ontgaan is..  Dat neem ik je dan niet kwalijk als je het domweg niet weet.  Maar dat is het echte verhaal erachter namelijk.

Vandaar dat Dom (een goeden vrind/teammaat van Jorrit daar ook wat heftiger op zijn ongeval discussie reageerd.

wannneer je van niks weet natuurlijk , is het je vergeven, maar je punt is duidelijk, maar denk  nu in het vervolg van de discussie wat meer om de gevoelens dan van dierbaren van Jorrit  en zo oook Marcel natuurlijk.

Het is voor velen wat te dichtbij om er zo losjes en feitelijk over te praten....

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

FeRNandeZ 12 October / 2006 / 18:27

Wat een bullshit:

IJmuiden is veiliger dan Muiderberg, op IJmuiden kun je veel veiliger oplaten neerlaten, met de kite teruglopen op het strand, meer ruimte ed.

Maar van de binnenwater IJsselmeerspots scoort Muiderberg zeker niet slecht kwa veiligheid. (moet uiteraard wel Noord in de wind zitten)

Het kunnen staan in het water is handig voor beginners, maar het voegt niks toe kwa veiligheid. Het lijkt wel alsof alle prutsers en beginners, risicos nemen door hier te gaan kiten met foute wind alleen vanwege het kunnen staan in het water, voor mij mogen ze het kiten daar verbieden wanneer bij een niet cleane wind heeft het toch geen zin om daar het water op te gaan.

kantje board !

-DAVE- 12 October / 2006 / 19:38
Inderdaad  hetzelfde   zoals   NIET kiten met aflandige wind aan de kust....
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)