Wijk aan Zee giftige Pieterman gesignaleerd

Door: richardkiter Reacties: 36 Hits: 5198
dr511 14 August / 2009 / 11:16
ik heb al een chickenloop door mijn neusvleugel en een donky dick door mijn tepel

dus die schoenen zouden me niet mis staan
alleen loop ik nu de hele dag op LF boots en das toch ook wel heeeel hip
Ziki Ondergoed, schultenbrau

richardkiter 14 August / 2009 / 11:17
Quote: Woodmaster - 14 augustus, 2009 (13:11)
Anders deze schoenen aan met kiten zie;EErg Trendy!!!!Goeie Pieterman die daar doorheen komt!

Smiley Smiley Smiley
Als het waait ben ik niet thuis !!!!!,-Haring met heeeel veeeeeeeel uien,- http://www.youtube.com/us

Martijn767 14 August / 2009 / 18:33
Zijn deze irritante visjes nu langs de hele kust te vinden?
Wil morgen gaan kiten @ Bergen a Zee, misschien toch maar schoentjes mee nemen?
sponsored by: ME, Myself and my Employer (giving me time at Sal, Cabo Verde :) )

Martijn767 had een 4 sterren sessie in Cape Verde, Sal met maar liefst 15 - 22 knots op zijn F-One Bandit V (2012)

FeRNandeZ 14 August / 2009 / 21:36
Ik neem graag het risico, het wordt het hele weekend top kite weer zon en zuidwest 5.
kantje board !

rikss 14 August / 2009 / 23:23
achja het mooie is dat die pietermannen al jarennn in de Noordzee aanwezig zijn.. en vorige week met het warme weer zaten deze beestjes natuurlijk lekker dicht aan de kust... ze zullen er altijd zijn en blijven.. en het is goed dat zoiets word uitgelicht in het nieuws maar ik denk voornamelijk met de wildere zee op het moment dat de plaag ook wel mee zal vallen... maar ik neem dan ook graag het risico met de toch wel mooie voorspellingen komend weekend.. en ja pas er gewoon voor op!! Smiley

voor allen veel plezier vast dit weekend!!! ff lekker rocken....!! Smiley

justin 15 August / 2009 / 04:40
Kheb al van die dubbel werkende cigaretten bij me... Eerst verdoven met peuk erbijhouden en dan verder roken voor het verdovende effectSmiley
Geit

dapee2 17 December / 2009 / 23:10
In Kos wel eens op een pieterman gestaan, alsof ik en een kapot bierplas trapte.
Je schrikt je kapot van de pijnscheut.
En daarna als je op t strand je voet op ziet zwellen!!!
Werd ook duizelig en zweetaanvallen.
Gelijk naar de dokter maar gegaan,
vertelde me dat t om een "draconafish"ging. hij herkende de 3 kleine stekelafdrukken in mn voet.

resultaat: 2 injecties in mn reet en 3 verschillende pillen kuren van 2 weken!!!
en natuurlijk NIET in combinatie met alcohol. lekker als je op vakantie in Griekenland bent.
Naast een pijnlijke voet de eerste paar uur, nergens meer last van gehad.

ik schrok wel bij thuiskomst dat ze dus ook gewoon hier langs de kust veel voorkomen.

dapee2 had een 5 sterren sessie in Domburg met maar liefst 26 - 30 knots op zijn Naish Pivot (2023)

Woodmaster 17 December / 2009 / 23:26
Quote: dapee - 18 december, 2009 (00:10)
In Kos wel eens op een pieterman gestaan, alsof ik en een kapot bierplas trapte.Je schrikt je kapot van de pijnscheut.En daarna als je op t strand je voet op ziet zwellen!!!Werd ook duizelig en zweetaanvallen.Gelijk naar de dokter maar gegaan,vertelde me dat t om een "draconafish"ging. hij herkende de 3 kleine stekelafdrukken in mn voet. resultaat: 2 injecties in mn reet en 3 verschillende pillen kuren van 2 weken!!!en natuurlijk NIET in combinatie met alcohol. lekker als je op vakantie in Griekenland bent.Naast een pijnlijke voet de eerste paar uur, nergens meer last van gehad. ik schrok wel bij thuiskomst dat ze dus ook gewoon hier langs de kust veel voorkomen.

Ja Halloooooow......de doorsnee Pieterman heeft toch ook recht op vakantie en kan daarbij ook een voorkeur hebben voor Griekenland.
niet verkeerd want dat is ook mijn Favo land!

Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

axe 17 December / 2009 / 23:36
Quote: justin - 15 augustus, 2009 (05:40)
Kheb al van die dubbel werkende cigaretten bij me... Eerst verdoven met peuk erbijhouden en dan verder roken voor het verdovende effect

haha master J. snapt hetSmiley

nee serieus, dat warmtegedoe werkt! hebben ze ons zowel op de redderscursus als op unief gezegd. zo lang mogelijk warm maken dus tot de pijn weg is.
echter hebben we vroeger iemand aan onze club gehad die het tegenkwam en het afspoelde met koud water... dat was niet bepaald de goeie oplossing, voet was volledig opgezwollen en hij kreeg hem zelf niet meer in zijn schoen.
als je het tegenkomt, best toch checkup in het ziekenhuis want sommigen krijgen allergische reacties en die zijn niet aangenaam!

- Liquid Force -

AlexanderZ 18 December / 2009 / 18:34
Quote: dapee - 18 december, 2009 (00:10)
In Kos wel eens op een pieterman gestaan, alsof ik en een kapot bierplas trapte.Je schrikt je kapot van de pijnscheut.En daarna als je op t strand je voet op ziet zwellen!!!Werd ook duizelig en zweetaanvallen.Gelijk naar de dokter maar gegaan,vertelde me dat t om een "draconafish"ging. hij herkende de 3 kleine stekelafdrukken in mn voet. resultaat: 2 injecties in mn reet en 3 verschillende pillen kuren van 2 weken!!!en natuurlijk NIET in combinatie met alcohol. lekker als je op vakantie in Griekenland bent.Naast een pijnlijke voet de eerste paar uur, nergens meer last van gehad. ik schrok wel bij thuiskomst dat ze dus ook gewoon hier langs de kust veel voorkomen.

Wees blij dat je nog de zon in mocht met de medicatie! er zijn genoeg pillen op de markt waarmee je niet in de zon mag, haha dan had je pas een zure vakantie gehad :P

BeervanhetMeer 18 December / 2009 / 19:19
dat riekt naar kibbeling, vandaag nog ff gegeten

Woodmaster 18 December / 2009 / 20:22
ssssssssssssssssssssst da's de lokroep voor HARINGHAPPER!!!!!Smiley
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)