Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
lucc had een 3 sterren sessie in Brouwersdam met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Best Waroo (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Registreerde: 17 November 2002
Ladies&Gents,
Ik kreeg een verontrustend mailtje van een vriendin van me, ik heb op de site de brief verzonden. Gewoon even de moeite nemen wat deze kerel heeft echt pech, zie info:
Vast in de gevangenis..
Hey vrienden/ vriendinnen/ kennissen! Ik heb jullie hulp nodig. Dit is mijn verhaal..
Free is een goede vriend van mij en zit volledig onterecht in een gevangenis in Cancun, Mexico. Hij wordt er vals van beschuldigd iemand aangevallen te hebben tijdens het uitgaan. Hij heeft zich echter slechts verdedigd tegen zijn belagers door hen van zich af te duwen. Deze belager viel vervolgens met zijn hoofd op een stoepje en ligt nu waarschijnlijk in coma. Free is vrijwel meteen opgepakt en zit dus onschuldig in een mexicaanse cel!! Het feit dat de belager een machtige familie heeft (zijn broer is een berucht politicus), heeft er voor gezorgd dat Free geen eerlijk proces krijgt. Zo is bijvoorbeeld een bewakingsvideo, waarop de vechtpartij duidelijk te zien is, niet als bewijsmateriaal opgenomen door zijn advocaten. Zeer waarschijnlijk zijn ook zij onder druk gezet.
Ik maak me ontzettend zorgen over Free, een eerlijke jongen, soms een boefje, maar zeker geen crimineel. Hij vertrok voor het plezier, maar ook om hard te werken naar Tulum, Mexico. Vorig jaar zomervakantie heb ik nog een onwijs leuke tijd bij hem gehad IN Mexico. Lieve mensen, hij moet zo gauw mogelijk een eerlijk proces krijgen. Hij hoort niet in een mexicaanse cel. Je kan je wel voorstellen hoe zijn situatie daar is..
Samen met zijn familie hebben we een website opgezet om Free uit de gevangenis te krijgen; http://freeingfree.net Hier kan je een petitie invullen en kun je meer lezen over het gerechtelijk dossier, de feiten en de aanklagers.
* Ga naar de website: http://freeingfree.net
* Ga naar "Free bevrijden" rechtsboven van het scherm.
* Klik op "hoe helpen Free te bevrijden"
* Klik op "klik hier om de brief te verzenden"
*Vul je naam en emailadres in en er wordt automatisch een email verstuurd naar verschillende ambassades.
Daarnaast willen we de media bij deze zaak betrekken. Wie kan hierbij helpen? Er moet bekendheid gegeven worden aan deze zaak, de ouders, familie en vrienden van Free hebben daar hulp bij nodig. Wie kent mensen binnen de nederlandse politiek en media die hierbij zou kunnen helpen?
1000 maal dank als jullie mij en Free hierbij kunnen helpen!
LIEFS
www.freeingfree.net
Uiteraard is doorsturen goud waard!