Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)
Highmen had een 3 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 19 - 26 knots op zijn Gaastra Jekyll (2011)
pimpoldi had een 1 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 21 - 26 knots op zijn Ocean-Rodeo Razor (2012)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)
kruimeltje had een 2 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 19 knots op zijn Naish Torch (2010)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
ostendlocal had een 2 sterren sessie in Oostende met maar liefst 16 - 18 knots op zijn SlingShot Fuel (2012)
Registreerde: 23 December 2009
Ja ik snap dat mensen enthousiast zijn over de sport en het over willen dragen, (maar doe dat dan aan je vrienden)
en ja, het is belangrijk dat het met veilig leert kiten, daarmee helemaal mee eens.
Maar jan en alleman leren kiten en daar zoveel mogelijk mensen voor aantrekken worden de spots alleen maar drukker en drukker van.
Mij lijkt het nou ook niet de leukste manier om met je hobby bezig te zijn, andere mensen dagelijks leren kiten en volgens mij zijn er ook andere manieren om je centjes te verdienen.
Misschien zou je zeggen, zodat de sport groeit en professionelr/groter wordt, maar daar zit ik persoonlijk ook nooit echt op te wachten. Ook daarmee komen er weer meer en meer kiters op het water, wat over het algemeen juist niet de geliefheid van de kiter in hand werkt.
Volgens mij kun je de deze sport nog het beste waarborgen door een beetje klein te houden eerlijk gezegd.
Reacties? Mis ik iets?
Enige dat ik trouwens kan bedenken is dat het natuurlijk wel stoer overkomt als je kan zeggen dat je een kiteleraar bent.. Maar goed om dat nou voor het belang van de spo(r)t(s) te zetten...