Ervaring met King of watersports.com

Door: StephanZilder Reacties: 30 Hits: 2024
TECEL 17 April / 2010 / 21:34
ze zijn goed !!! ik heb mijn nieuwe wetsuit van kingofwatersports gekocht !! no worrys at all !!!goed service

sewwe 18 April / 2010 / 07:47

watersport.com ?? oeps..
snipes

Bignelis 18 April / 2010 / 09:49
Quote: Mario - 17 april, 2010 (13:33)
Quote: Bignelis - 17 april, 2010 (09:08)Quote: Morres - 16 april, 2010 (22:59)Dat is z'n vraag niet. Garantie heb je daar ook en het geld wat je soms/meestal scheelt kan je m vaak wel paar keer voor heen en weer sturen. Maargoed, NL shops gaan ook in de trend mee, eurofun en van den berg en telstar geven al hoge kortingen van 20-35% op 2010 gear.Deze week is door de Europese Unie in Brussel gesteld dat kosten voor het retour sturen binnen een bepaalde termijn voor rekening van de webshop zijn. Ik weet niet wanneer men dit effectueert....graag een bron?

@ Mario - zie hier de bronnen voor een uitspraak van het Europese hof:

http://twinklemagazine.nl/weblog/2010/04/terugbetalen-bezorgkosten/index.xml

http://www.nu.nl/economie/2226517/geen-bezorgkosten-ontevreden-consument.html

Ik vraag me wel af of je als consument gaat ervaren dat webwinkeliers zich hieraan gaan houden....alleen als je het hard speelt als consument ga je mss je gelijk halen.
Grote dromers denken. Grote denkers dromen

Bignelis had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 17 - 18 knots op zijn Takoon Furia 2 (2009)

Mario 18 April / 2010 / 20:16
bignelis,niet de retourkosten zijn voor rekening van de shop,maar de bezorgkosten van het product,dus verzendkosten van de winkel naar de klant.
retourkosten zijn voor de klant
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

Runaque 18 April / 2010 / 21:33
Quote: Mario - 18 april, 2010 (21:16)
bignelis,niet de retourkosten zijn voor rekening van de shop,maar de bezorgkosten van het product,dus verzendkosten van de winkel naar de klant.retourkosten zijn voor de klant

Allemaal goed en wel, maar in veel gevallen kan het zijn dat het product gewoon een beetje duurder gemaakt wordt en dat men zogezegd gratis verzendkosten aanbied, maar iedereen weet dat gratis niet bestaat, die transportkosten zitten natuurlijk in de aankoopprijs gecalculeerd.

Morres 18 April / 2010 / 21:35

king of watersports is de goedkoopste met veel, of het scheelt ibjna niks. én gratis verzending

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)