Quote: Lownz - 9 mei, 2010 (13:49)
Fijn he, dat je een vraag stelt op een forum en dan door al die behulpzame mensen meteen geholpen wordt! Haha he maar Lucas heb je al eens een REV geprobeerd? Ik heb net een nieuwe set: 11m en 7m, topkites, gister opgehaald! Haha groet Laurence
Dat komt hoe hij zichzelf opsteld op dit forum, dus eigen schuld dikke bult.
Haha nee heb er inderdaad nog niet mee gevaren. Maar het toeval wil namelijk dat ik die kites van ene Lucas heb gekocht, en hij vertelde al dat ie misschien een set Torches wilde halen. Dus grappig dat ik hem nu op het forum deze vraag zie stellen!
Succes ermee Lucas laat maar weten wat het geworden is straks
Mijn mening is dat je te snel topics aanmaakt, en er niet over nadenkt.
Ik ben ook van mening dat de manier waarop je vaak binnenkomt niet uitnodigt tot serieus nemen..
Maar nu even serieus, het ligt eraan wat je zelf wilt. Ik denk met die 85
kilo dat die 10m je net wat te weinig low-end geeft. Dus zou een 12 8
combo een betere keus zijn. Tenzei je toch niet met weinig wind wilt varen.
ik denk dat je perfecte kites had voor jou... nu heb je ze niet meer, balen voor je
lolz
En als je al slingshot gewent bent... why the fock denk je dan aan naish torch en niet aan Fuells ???
trouwens... zulke vragen stel ik aan maten, en dan vraag ik er direct bij of ik hun kite eens mag testen...
dat beginners zulke vragen stellen snap ik volledig... maar je doet jezelf voor hier als iemand die geen beginner
meer is, wel... dan heb je toch wel al genoeg kite makkers gemaakt dat je geen lullige vragen moet stellen op een forum???
of niet mss?
trouwens... als je efkes per ongeluk uithaakt omdat je te hard aan bar zit te sleuren om niet op je bek te gaan wil nog niet zeggen
dat je aan uitgehaakte tricks toe bent
* professional trolling master ^^
Mediator had een 3 sterren sessie in Zeebrugge met maar liefst 17 - 28 knots op zijn Naish Torch (2010)
Registreerde: 02 August 2005
Fijn he, dat je een vraag stelt op een forum en dan door al die behulpzame mensen meteen geholpen wordt! Haha he maar Lucas heb je al eens een REV geprobeerd? Ik heb net een nieuwe set: 11m en 7m, topkites, gister opgehaald! Haha groet Laurence
Dat komt hoe hij zichzelf opsteld op dit forum, dus eigen schuld dikke bult.