Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Hookipa18 had een 4 sterren sessie in El Gouna met maar liefst 20 - 28 knots op zijn Gin Cannibal (2014)
dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 24 - 26 knots op zijn Naish Pivot (2023)
dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 24 - 26 knots op zijn Naish Pivot (2023)
Registreerde: 29 March 2010
Ik wil lang deze weg even iedereen bedanken die er gisteren bij was in Borsele en zo ongelooflijk vlug gereageerd heeft.
Ik ben in het ziekenhuis onderworpen aan een volledige checkup en als bij wonder is er buiten de oppervlakkige schade niet verder gevonden. 12 hechtingen in men gezicht en 2 aan men heup en voor de rest enkele kneuzingen en veel schrammen en sneetjes is alles was ik er op zich aan over hou. Kon een heel pak slechter zijn...
Ze hebben me vannacht ter observatie nog in het ziekenhuis gehouden maar ben ondertussen net terug thuis in Antwerpen.
Stappen enzo gaat moeizaam ma vermoed na een paar daagjes volledig stijf te zijn en even afwachten tot de zwelling uit men gezicht is en alles is weer als nieuw min of meer ;)
Voor diegene die willen weten hoe dit juist gebeurde:
Ik was eigenlijk van plan eruit te gaan, had al van in het begin niets energie en was gewoon rustig heen en weer aant gaan, ik besloot toch nog een keer op en weer te gaan....
Met het terugkomen wilde ik nog een paar keer backroll doen om er toch iets aan gehad te hebben..... Bij men 2e of draaide ik door en viel daardoor, mijn kite is hierdoor ook op het water gestort en hierdoor is men kite binnenste buiten gedraaid. Ik lag toen nog dieper in het water ter hoogte van die geul waar het koelwater in de schelde komt. Ik leek me eerst nog terug richting strand te kunnen laten slepen maar uiteindelijk leek dit toch niet te werken. Opties overwogen en wilde net men safety trekken toen een golf men kite weer goed rolde..... bar zat wel enorm veel gedraaid en toen hij de lucht inging vloog hij direct helemaal naar links en viel hierbij op die rotsen. Een meisje dat met wat volk op het strandje stond zag dit en liep direct met haar gewoon kleren en schoenen in het water om men kite van de rotsen te halen.... Echt top!!! merci wie je ook was.... Men bar toen eerst terug goed gedraaid dus alles leek weer normaal.... Kite ging weer rustig de lucht in maar toen bleek die golf men kite niet te hebben terug gedraaid, maar doorgedraaid, waardoor men kite dus eigenlijk een keer door de lijnen was gedraaid. Kite bleef wel stabiel dus bracht hem gewoon onmiddelijk terug naar beneden te doen en probeerde teken te doen naar iemand op het strand om hem neer te leggen. Ik denk dat een jongen die toen heeft aangepakt en ongeveer op de moment dat hij die probeerde aanpakken kreeg ik een snok opzij richting golfbrekertje. Dit ging zo snel met een zekerheid op rotsen dat ik meer getracht heb de klap op te vangen en hopelijk er overheen te geraken. Tegen dat ik goed en wel door had wat er gebeurde lag ik stil op een rots en was er gelukkig ontzettend vlug volk bij. Zelf men safety lossen ging niet meer dus ben blij dan anderen dit gelukt is.
Iedereen die er vanaf de eerste moment bij was, suuuuuuuper hard bedankt!!!
Al de anderen die achteraf nog geholpen, ook echt nen dikke merci!!!!
sorry voor de vuile handdoeken, sorry voor het eind dat jullie me hebben gedragen op een surfplank, etc etc...
En most of all, sorry voor jullie dag hierdoor een beetje verziekt te hebben en de sport jammer genoeg mss weer in een slecht daglicht te hebben gesteld door een ongeluk....
By the way, aan het meisje dat nog naar het ziekenhuis gebeld heeft en achteraf naar één van degene met wie ik daar was.... merciekes voor de bezorgheid..... khoop dat je dit ook leest dus all is well ;)