Kiteongeluk Borsele

Door: Stoffel_KT Reacties: 32 Hits: 6458
Mosquito 15 January / 2011 / 10:51
Kite binnenste buiten gebeurde mij vroeger ook vaker. Nu pomp ik hem gewoon vele malen harder op. Zeker als het water koud is omdat de lucht in de kite dan flink krimpt bij een crash.

Stoffel_KT 18 January / 2011 / 11:11
Kmoet zeggen dat ik het uiteindelijk toch maar erg vind dat iemand er foto's van gaat nemen, ze op internet post, uitijndelijk beloofd originelen door te sturen, maar dan na 3 foto's geen zin meer heeft om de andere ook nog door te sturen....

Mss toch een beetje ne sensatie-dude dan...

Thumbs down voor die gast achteraf gezien mss als je het mij vraagt...
" FinD YoUr SpOt On EaRTh & RiDe iT "

dapee2 18 January / 2011 / 12:41
uhm, ik moet het nu toch even opnemen voor die fotograaf hoor.

jijzelf vond het eerst geen probleem van die fotoos, maar nu je ze niet allemaal gemaild krijg vind je het wel een probleem?

en wie is er nu sensatie belust? jij gaat voor een stenen strekdam stunten.

paddy (die fotograaf) ripte al op het water voordat jij en ik konden zwemmen.

dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 22 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2023)

kobrin 18 January / 2011 / 12:50
Of de fotograaf nu super kan kiten of niet dat speelt geen rol.

Zomaar foto's posten van een ongeluk , zonder de betrokken persoon eerst te contacteren is gewoon laag.

www.aboards.eu

kobrin had een 3 sterren sessie in Oosterschelde - Oesterdam met maar liefst 17 - 21 knots op zijn Ozone Catalyst (2014)

RefleXxx 18 January / 2011 / 17:08
Correct me if I am wrong maar hij kan niet kiten Is een windsurfer hihi.

Eens met Dapee, eerst vond je het goed en nu zeuren. Wat denk je dat men doet bij een ongeval op de weg? Eerst vragen of het in het nieuws mag? Nee dat hoeft dus niet. Ik zou nu zelf geen foto's gaan nemen maar het is wel de realiteit dus niks mis mee.

Stoffel_KT 18 January / 2011 / 18:56
Ffie gewoon ter verduidelijking.... ik stoor er mij nog steeds niet aan als hij die wou posten.... (ik was niet degene die hierover geklaagd had)
vind het gewoon jammer dat hij eerst zei dat hij als vanzelfsprekend me de originele foto's wilde doorsturen, maar dan plots dit niet meer bleek te willen doen.

Ma anyway.... denk dat het tijd is dees topic te sluiten, anders blijven we der over bezig ;)

tot hopelijk vlug weer ergens op het water,

cheerio

dapee2 18 January / 2011 / 21:57
je hebt zn email adres dus gewoon ff mailen en vragen oftie ze alsnog wil sturen, heeft geen zin om hier op Hanglos verder over door te gaan, want daar kijkt die windsurfer inderdaad nooit op.

volgende keer op de kaloot na een sessie lekker een pilsje pakken en we hebben het er niet meer over.

ben je inmiddels alweer opgeknapt stoffel?

dapee2 had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 22 - 25 knots op zijn Naish Pivot (2023)

Stoffel_KT 19 January / 2011 / 09:40
nog niet helemaal....

stappen gaat ondertussen wel terug vrij normaal.
de meeste verwondingen genezen heel vlug en bijna alle hechtingen zijn eruit. Zit nog een lichte zwelling in men gezicht denk ik, maar da zal ook wel weg zijn tegen dat de andere verwondingen in men gezicht weg zijn.

Enkel nog wel heel veel last aan men linker pols en onderarm voornamelijk (slaagt constant blauw uit ook) en men linker schouder en borstkas.

Maar ach ja, op zich zijn dat allemaal wel ongemakjes te noemen, gewoon af en toe stevig op de tanden bijten.