links/rechts

Door: koekie Reacties: 84 Hits: 3985
koekie 22 March / 2011 / 11:09
Quote: isomis - 22 maart, 2011 (11:57)
@koekie,Je kan nog stoppen hoor met kiten.......Maar ja, is een bekend verschijnsel als er geen wind is. Dan gaan we elkaar bashen op fora's
nee hoor, kan wel wat hebben, heb gewoon foutje gemaakt om deze vraag te posten, ga zeker wel verder met lessen en dan op m,n gemakkie leren varen enz.
Heb de tijd en wil alleen maar leren, wat er word gepost aan crap is vaak een weerspiegeling.
als de kat van huis is..............................................................................

SaartjeKing 22 March / 2011 / 11:31
Nou lekker gezellig hier!

martin404 22 March / 2011 / 11:37
Quote: Bassiebas - 22 maart, 2011 (10:47)
In dat dat geval wens ik je hetzelfde en is bij deze de kous af!

@Isomis

Ow ja, pik je dat ?
Dat laat je je toch niet zomaar zeggen?
No kite related brand affiliations

isomis 22 March / 2011 / 11:39
Quote: martin404 - 22 maart, 2011 (12:37)
Quote: Bassiebas - 22 maart, 2011 (10:47)In dat dat geval wens ik je hetzelfde en is bij deze de kous af!@IsomisOw ja, pik je dat ?Dat laat je je toch niet zomaar zeggen?
Ik ben milder geworden. Er zit misschien wind aan te komen :)
zucht...

Mario 22 March / 2011 / 16:45
Quote: koekie - 22 maart, 2011 (12:09)
Quote: isomis - 22 maart, 2011 (11:57)@koekie,Je kan nog stoppen hoor met kiten.......Maar ja, is een bekend verschijnsel als er geen wind is. Dan gaan we elkaar bashen op fora'snee hoor, kan wel wat hebben, heb gewoon foutje gemaakt om deze vraag te posten, ga zeker wel verder met lessen en dan op m,n gemakkie leren varen enz.Heb de tijd en wil alleen maar leren, wat er word gepost aan crap is vaak een weerspiegeling.

zeker geen fout gemaakt om de vraag hier te posten,het was dommer geweest om het zonder te vragen nog eens te proberen
nu weet je en hoe je je lijnen vast moet maken en dat je dat niet meer moet doen voor je les hebt gehad.
Lekker die kite laten liggen tot je les hebt gehad.
WWW.KITESTUFF.NL

Mario had een 3 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 18 - 24 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

koekie 22 March / 2011 / 20:03
Quote: Mario - 22 maart, 2011 (17:45)
Quote: koekie - 22 maart, 2011 (12:09)Quote: isomis - 22 maart, 2011 (11:57)@koekie,Je kan nog stoppen hoor met kiten.......Maar ja, is een bekend verschijnsel als er geen wind is. Dan gaan we elkaar bashen op fora'snee hoor, kan wel wat hebben, heb gewoon foutje gemaakt om deze vraag te posten, ga zeker wel verder met lessen en dan op m,n gemakkie leren varen enz.Heb de tijd en wil alleen maar leren, wat er word gepost aan crap is vaak een weerspiegeling.zeker geen fout gemaakt om de vraag hier te posten,het was dommer geweest om het zonder te vragen nog eens te proberennu weet je en hoe je je lijnen vast moet maken en dat je dat niet meer moet doen voor je les hebt gehad.Lekker die kite laten liggen tot je les hebt gehad.
Doet ik nu ook wel
als de kat van huis is..............................................................................

akoeribai 22 March / 2011 / 20:17
Quote: koekie - 22 maart, 2011 (21:03)
Quote: Mario - 22 maart, 2011 (17:45)Quote: koekie - 22 maart, 2011 (12:09)Quote: isomis - 22 maart, 2011 (11:57)@koekie,Je kan nog stoppen hoor met kiten.......Maar ja, is een bekend verschijnsel als er geen wind is. Dan gaan we elkaar bashen op fora'snee hoor, kan wel wat hebben, heb gewoon foutje gemaakt om deze vraag te posten, ga zeker wel verder met lessen en dan op m,n gemakkie leren varen enz.Heb de tijd en wil alleen maar leren, wat er word gepost aan crap is vaak een weerspiegeling.zeker geen fout gemaakt om de vraag hier te posten,het was dommer geweest om het zonder te vragen nog eens te proberennu weet je en hoe je je lijnen vast moet maken en dat je dat niet meer moet doen voor je les hebt gehad.Lekker die kite laten liggen tot je les hebt gehad.Doet ik nu ook wel
tenminste een jongen die van zijn fouten leert, je hebt ze minder.

Leozonderdeo 22 March / 2011 / 20:21
He waarom loopt zo'n topic nou weer af met een sisser..
Axe Boss Adidas 8x4

merijnvld 22 March / 2011 / 20:33
Ja erg handig, een kite kopen en zelf gaan kloten, vervolgens pas in mei les gaan nemen. En dan nog een Fuel ook, niet echt de meest ideale beginners kite.

Zou me niet verbazen als het geprobeerd wordt in een knoop of 30 met een 11m.

koekie 22 March / 2011 / 20:46
Quote: merijnvld - 22 maart, 2011 (21:33)
Ja erg handig, een kite kopen en zelf gaan kloten, vervolgens pas in mei les gaan nemen. En dan nog een Fuel ook, niet echt de meest ideale beginners kite.Zou me niet verbazen als het geprobeerd wordt in een knoop of 30 met een 11m.
2 knopen en het is een 9 m