Waar op pensioen gaan ?

Door: eddyc Reacties: 29 Hits: 2595
Oli4k 06 August / 2012 / 08:09
Quote: Flinty - 4 augustus, 2012 (18:51)
Wat ook erg goed schijnt te zijn is Portugal maar minder voor de golven denk ik.

Probleem met de golven in Portugal is dat ze nogal groot zijn.

Edit: er zou hier een filmpje moeten staan. Klik anders zelf maar hierrr.

Oli4k had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 34 knots op zijn Airush DNA (2013)

pieterverduijn 16 August / 2012 / 00:02
Ik woon zelf op Aruba. Mooie kitespots in de buurt bij Adicora (venezuela) of op Bonaire en op ons eigen eilandje zijn er ook een paar spots die best leuk zijn, vooral Boca Grandi (een zeeinham met constante wind en dikke golven) waar ik dagelijks te vinden ben.
Best wel aan te raden. Vluchten naar de VS en andere delen in het Caraibisch gebied zijn best wel goedkoop. Het is hier helemaal niet gek om een weekendje Miami/ Atlanta/ New York te doen. Of Panama City.
Mij krijgen ze hier niet weg voorlopig
Groetjes,Pieter

Nature 16 August / 2012 / 07:26
Quote: pieterverduijn - 16 augustus, 2012 (02:02)
Ik woon zelf op Aruba. Mooie kitespots in de buurt bij Adicora (venezuela) of op Bonaire en op ons eigen eilandje zijn er ook een paar spots die best leuk zijn, vooral Boca Grandi (een zeeinham met constante wind en dikke golven) waar ik dagelijks te vinden ben.Best wel aan te raden. Vluchten naar de VS en andere delen in het Caraibisch gebied zijn best wel goedkoop. Het is hier helemaal niet gek om een weekendje Miami/ Atlanta/ New York te doen. Of Panama City. Mij krijgen ze hier niet weg voorlopig

Jaloers........................ of wacht JALOERS!
Mooi leventje
Fluid kiteboarding - High Service - High Quality - Kiteboarding gear.

Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)

porrio 16 August / 2012 / 13:07
waar de fuck gaat dit over?

Djee 16 August / 2012 / 14:01
Hoe oud ben je? En wanneer wil je met pensioen?
Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)