aaaaah bij job was het bot heh :)
bij mij is het gewoon een uitstulpende darm :
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
doet het niet onwijs veel pijn?
ik had een keer zoveel last van m'n lies dat ik amper kon lopen, laat staan kiten, bleek uiteindelijk geen liesbreuk te zijn, maar er was iets verrekt in m'n lies..
ik zou overigens gewoon niet kiten nu.
tenslotte toch koud en je loopt risico dat t alsmaar erger wordt; straks kan je in de lente ook niet kiten...
Sebastiaan had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 20 - 25 knots op zijn North Vegas (2011)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Ja. De rechterkant heb ik al gescheurd toen ik 3 maanden oud was. Het is bij mij (nog) wel kleiner, ongeveer mensen duim groot (plat dan heh ;))
Krijg net mailtje.. 2 maanden ná operatie weinig doen.. aaaaah 8)7
Denis mag ik je cam nog ff houden :|B)
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
Denis had een 2 sterren sessie in Les Blanc Sablons met maar liefst 16 - 22 knots op zijn Takoon Scoop (2002)
Aaaaahhh Fuck it,
Beterschap Fokke. Kheb nog nooit een liesbreuk gehad, maar bij de gedachte word ik al misselijk.
Collega van mij heeft het gehad. Na de operatie een maand geen SEX:X en blauwe ballen!
Doe dus maar voorzichtig aan.
Bij die gedachte is het al helemaal ondragelijk :(
Heel veel sterkte fokke
Registreerde: 21 November 2002
Vanochtend bij mij een liesbreuk geconstateerd. Binnenkort aan geopereerd worden.. mag iig TOT de operatie niet kiten, en daarna ook een periode niet. Iemand ervaring? Hoelang mag je erna niet kiten? En hoe erg is het als je TOCH voor de operatie wat kite?
thnx