Liesbreuk en kiten?

Door: Fokke Reacties: 38 Hits: 4624
damman 26 January / 2005 / 15:48
kut voor je, veel rusten man
Tga  nog goed komen!

dom 26 January / 2005 / 16:08
daaaaaaaaamnd, shit hey dat is echt klote om te horen. sterkte ermee, en dat je maar snel weer mag beulen.
F-One kiteboarding, O'neill, Sportzeker, U-Stick kitebladders, Kitecare, Versus

Dennis 26 January / 2005 / 16:20
Sterkte en beterschap!
Het komt in iedergeval allemaal weer goed!
Dennis

Fokke 26 January / 2005 / 17:15
veel brute footage gaat er nu komen _/-\o_
NVWK [www.wedstrijdkitesurfen.nl]

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Marcc 26 January / 2005 / 17:55
Sterkte Fok!:|
www.MarcdeMunnik.com

Kingkai 27 January / 2005 / 00:11
blauwe ballen....B)B)  nu je het zegt... daar staat mij ook nog iets van bij en een hoop jeuk....
Kitesurfschool Freeriderz www.kitesurfles.net

Fokke 27 January / 2005 / 07:42
had je niet gewoon gonorroe kingkai :

Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)

Kingkai 27 January / 2005 / 11:05

Gonorroe is een bacterie en de oudst bekende geslachtsziekte.
· Ongeveer 90% van de jongens krijgt binnen enkele dagen klachten, zoals een branderig gevoel bij het plassen en een slijmerige pusachtige afscheiding.

die laatste symptonen had ik geen last van, maar misschien dat jij er gevoeliger voor bent fokke :

http://www.sexwoordenboek.nl/gonorroe.html

Fokke 27 January / 2005 / 11:09
sexwoordenboek _/-\o_

Kingkai 27 January / 2005 / 11:17
;)

Morres 27 January / 2005 / 17:28
lijken net hangtieten ghehe

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Bassie 27 January / 2005 / 19:08

Ik heb ook een liesbreuk gehad, dit gebeurde midden in de zomer. Waarschijnlijk was de breuk erin geschoten met kiten. Dus ik naar de dokter die een liesbreuk constateerde. Zelf had deze dokter het ook gehad en hij had er 2 jaar meegelopen voordat hij zich liet opereren. Hij zei mij dat ik er zo lang mee kon lopen als ik zelf wou. Ik heb dus gewacht tot de winter er was en heb me toen laten opereren.

Zo gebeurd en als je weer kan pissen mag je naar huis. Dus na de operatie 2 liter water gedronken zodat ik weer snel kon pissen. Raar, je weet dat je moet pissen maar je voelt het niet echt. Na een tijd op de wc gezeten te hebben kwam er toch wat uit. Dus ik blij dat ik naar huis mocht. Maar verdoving nog niet helemaal uitgewerkt. Toen ik thuis uit de auto stapte zag ik dat het helemaal nat begon te worden. Lekker in de broek geplast!!!!! Maar mijn kiten heeft er niet onder geleden. Dus zo snel mogelijk onder het mes jij!

Bassie 27 January / 2005 / 19:10
Oh ja, dezelfde dag had ik er al weer zin in. Je sexleven hoeft er niet onder te leiden. Een dag later zijn we weer begonnen :*)!! 

Fokke 27 January / 2005 / 19:12

jij hebt duidelijk de situatie zonder pijn gehad :) je hoort echt veel verschillende verhalen. Ik heb zelf ook vier weken meer rondgelopen, wist niet wat het was. dacht dat het de lies niet was omdat ik met 3 maand al keer een liesbreuk gehad had en dat litteken veel hoger zat. dat kwam dus gewoon omdat ik gegroeid ben, daarom is het litteken verschoven.

Laatste dagen wel meer last van. Bij inspanning gaat het zeuren en soms langdurig gevoel alsof ik in mijn zaakje getrapt ben. Vandaar dat ik ook meer aandacht ging besteden aan bobbel die er al tijdje zat en ik utieindelijk dus naar de huisarts ging..

nu rustig aan doen tijdje.. :(