spaar me je kritiek, is een serieuze vraag, ik surf al 20 jaar en heb wel vaker een wetsuit aangehad
ik geef gewoon een serieus antwoord krijg je dit lekkere gast ben jij:r, als je zo vaak een wetsuite aan hebt lijkt het mij dat je niet op een forum gaat vragen hoe het komt dat er water inloopt.
succes er mee
@gjxl, in de 2005 serie zit geen flap meer die over je nek kan, dat is denk ik ook een beetje het probleem (lijkt gewoon een beetje ouderwets design
@zoontje, ik kwam misschien een beetje bot uit de hoek, mijn excuses daarvoor, ik kon/kan gewoon erg weinig met je blijkbaar goed gemeende advies. Tuurlijk heb ik "m gepast maar zwetend in een kleedhokje is niet echt de beste situatie om te kijken of die goed sluit bij de nek... Ik heb gewoon het idee dat de neksluiting niet optimaal is en wil graag weten of meer mensen hier last van hebben.
greetz Pie
Vandaag voor de 2x keer me prolimit gescheurt ... vaar er nu wel vaak mee en zitten top maar toch maar ander merk volgende keer :)
Enuh kan je dat klittenband niet wat strakker om je nek doen ?
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
The Pro series wetsuit is not a kite-specific wetsuit, it is more a Windsurf than a Kite wetsuit.
Go to the shop and exchange it for a C1 and wear it with kitepants and a chill vest.
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Heb zelf ook een pl van 2004!! Prima pakkie nergens last van.
Maar Nick die sloopt hetzelfde pak binnen 3 maanden8)7
Ander maatje van me heeft bij bijna elk pak last van water in zijn nek. Hij heeft nu zijn vierde pak ( SOLA ) en nu blijft hij eindelijk droog!!!
Ligt dus een beetje aan je lichaamsbouw.
Succes
ligt idd aan je lichaamsbouw. ProLimit zit bij mij rond mij nek dus echt kut. Sluit niet echt goed rondom mijn nek, Heeft te veel speling bij mijn borst (wat het nu erg koud is). Mjah van de pakken die ze hadden, was alleen prolimit in mijn maat.
Nu heb ik vandaag uit duitsland een mystic steamer 5/3 DL voor 50% kregen, en dat pak past dus echt fantastisch. Enige nadeel van de mystic is door zijn korte rits dat je er moeilijk in en uitkomt (bij prolimit loopt die rits zowat tot je kont). Maar als ik hem eenmaal aanheb zit ie bij mij als een handschoen:)
heb ook een pro limit. heb de global. bij sluit hij goed af bij de nek. de rugflap houdt ook aardig water via de rits tegen. als het goed is heeft de c1,de evo en het pro model wel een ding die je over het hoofd trekt. dus de duurdere versies.
verder ben ik er erg over te spreken. prolimit heeft dit jaar een nieuwe bouwwijze en dit is zeker te zien. de kneepads zijn stukken beter, en de naden blijven met het verleden stukken beter heel. dus gewoon een qualiteitsw pak voor toch een goede prijs.
ik heb een aantal testen gelezen qua pakken en daar komen ze erg goed uit. en vaak vergeleken duurdere pakken.
qua garantie is prolimit denk wel een van de beste keuzes. het is een nederlands bedrijf die het vaak snel afhandelt en mijn ervaring dat ook heel gunstig doet. met de oude bouwwijze gingen inderdaad de kneepads door veel gebruik kapot. ken een meisje die daardoor elk jaar een nieuw pak kreeg van prolimit. die heeft dus 5 jaar met nieuwe pakken voor de prijs van 1 gevaren.
Registreerde: 14 July 2003