-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Gecondoleerd aan ouders en nabestaanden
gecondolleerd
Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)
neeh, ben die gasten tegen gekomen toen ik bij hen was enkele weken geleden. Heel relaxte dude, zeer vriendelijk en behulpzaam. Waren bezig de kiteschool daar op te zetten. Sfeer was erg leuk bij hen.
Succes en gecondoleert.
christian had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 22 - 30 knots op zijn SlingShot Rally (2012)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
jorush had een 3 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 20 knots op zijn SlingShot Fuel (2011)
Hoorde het gisteren van huisgenoten. In Utrecht hebben we nu rouw van een week op de sociëteit. Hij is lid van de zelfde studentenvereniging (USC). Persoonlijk kende ik hem niet maar het komt wel hard aan..
gecondoleerd en sterkte aan de familie.
namens alle leden van het Ouwe Grachie 273
man egt klote is dit weer
gecondoleert
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
Registreerde: 20 February 2005
Reuze bedankt voor alle steun en mede leven, dit wordt heel erg gewaardeerd !!
Het is zeker dat Randolph een Kitesurfer is en in Sri lanka deze winter aan het kitesurfen is, alleen wil ik even iets uit de wereld helpen.
Randolph ligt in coma in het ziekenhuis en is NIET verongelukt tijdens het kitesurfen !
Hij is heel erg ongelukkig ten val gekomen op ze"n hoofd in sri lanka.
Het is en blijft heel, heel erg, en we waarderen al het medeleven voor hem en zijn family !
Heel veel sterkte allemaal
Lucas