kiter in coma

Door: woutje Reacties: 89 Hits: 5783
damman 22 January / 2006 / 19:49
Mijn condoleances...
Tga  nog goed komen!

Nick 22 January / 2006 / 20:05
IF IT SWELLS, RIDE IT

johndoe 23 January / 2006 / 17:57
 gvd ik dacht dat het weer iets beter ging

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

kor 23 January / 2006 / 18:00
HARDKOR!!! www.nobilekiteboarding.com www.kite-refit.com

kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)

Emiel 23 January / 2006 / 20:11

sterkte voor iedereen die hem kende

Topsup.nl - Topsloep.nl

Kitefan4all 23 January / 2006 / 20:30

Sweety basterd

Fleurtje 24 January / 2006 / 10:43

hallo allemaal

Ik ben een vriendin van Vincent die hier wat vaker op het forum zit. Ik heb me even geregistreert om het volgende te vertellen.

ik heb Randolph persoonlijk gekend. Randolph is precies een week geleden ( 17-01 )verongelukt en is daarbij inderdaad op zijn achterhoofd gevallen. hij was op het droge aan het oefenen daarbij sprong hij van een zelfgemaake stellage af en is daarbij verkeerd terrecht gekomen. hij is dus niet van een huis gevallen of gesprongen!!!

of het met kite of zonder kite was kan ik nog niet zeggen.

na de val is Randolph bewusteloos geraakt en naar een ziekenhuisje gebracht in de buurt. hier had het ziekenhuis geen scans en moesten dus door naar een groter ziekenhuis gelegen in Colombo.

het heeft in totaal 6 uur geduurd voordat Randolph in het ziekenhuis in Colombo aankwam.

in deze 6 uur is Randolph inderdaad in coma geraakt.

Toen randolph aankwam in het ziekenhuis in Colombo is hij gelijk geopereerd.

de zwelling nam helaas niet af, en later is er hersendood geconstateerd wel lag hij nog aan de beademing.

de ouders, familie en artsen hielden hoop.

Helaas was de oog van de naald te klein voor hem en is randolph uitzichzelf vrijdag nacht overleden.

dit is het beste voor hem, zou er een wonder gebeuren dan zou hij door moeten leven als een jongetje van 4 en voor een jongen die zo van het leven genoo is dat helemaal niks.hij zou nooit meer kunnen kiten en kunnen zeilen wat ook een grote passie voor hem was.

Randolph wordt aanstaand woensdag 25 januari gecremeerd in Sri Lanka

wat er verder gebeurd kan ik nog niet zeggen.

ik hoop dat ik jullie nu iets meer heb geinformeerd en dat er nu iets meer duidelijkheid is.

groetjes Fleur

-DAVE- 24 January / 2006 / 11:12
  bedankt Fleur..

wat naar allemaal, echt heel naar.. not smiling
sterkte aan een ieder ...
Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

Slis 24 January / 2006 / 11:41
Dank je wel Fleur, houd ons op de hoogte...
sterkte toegewenst!
BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

Themeattree 24 January / 2006 / 11:49
Heel veel sterkte toegewenst aan ouders, familie en vrienden!
Gecondoleerd..........
Taz!!!

Fleurtje 24 January / 2006 / 14:29

hier ben ik nog een keertje.. Randolph wordt morgen om 8 uur s´ochtends nederlandse tijd gecremeerd in Sri Lanka dat kreeg ik net te horen...

groetjes..

Job 24 January / 2006 / 15:14
  Gecondoleerd not smiling

Job had een 0 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 14 - 18 knots op zijn Best Waroo (2008)

kitertjuh 24 January / 2006 / 15:42
gecondoleerd
              ----> K I T E S T U F F . N L 

Freek 24 January / 2006 / 16:05
sterkte

David 24 January / 2006 / 16:10

oh shit!!!

sterkte

High as a Kite!!!!!!