Windguru uitleg

Door: nlkiter Reacties: 27 Hits: 4150
gjxl 18 August / 2006 / 12:42
quote: Magic_Ed - Vrijdag 18 Augustus, 2006(12:32)
@Gjxl: dat is pas achteraf bekend. Het zijn en blijven voorspellingen en gezien de complexiteit van weersystemen zijn de huidige voorspellingen over het weer in het algemeen al een wonder, laat staan de voorspelling over de windkracht in knopen nauwkeurig.   Leer leven met de onzekerheid en geniet van de momenten die goed zijn.
Shit, weet je het zeker? Maar de voorspellingen van het Koninklijk NMI, die kloppen toch wel?

Pie 18 August / 2006 / 13:02

heb ook windguru pro, moet zeggen dat ze toch redelijk accuraat kunnen voorspellen.  Windguru pro in combinatie met teletekst 707 is volgens mij de meest accurate voorspelling als je 's ochtends wilt weten of het 's avonds of 's middags gaat waaien.  Verder dan twee dagen blijft lastig.

gezien ik ongeveer 10 keer per dag op windguru zat waren de 17e om lid te worden natuurljik een schijntje en geloof me het is echt beter.

groeten en tot vanmiddag want volgens windguru pro 18noten (ik tel er meestal 2-4 bij op, dus dat wordt een mooie middag met de 9)

Emilio 18 August / 2006 / 14:12
waarom zo gefocused op de guru; idd weer.nl is voor de kust meestal prima. Exacte knoopjes voorspellen geloof ik niet 
-kiting is a source -