Mooi mooi,
Ik ben zo eens opgelicht geweest in nederland voor 3200€.
Eind goed al goed,
Deze meneer zijn verhaal zal wel snel in elkaar vallen...
Druk blijven oefenen en dossier niet laten rusten bij bank, politie, etc etc...
Ja Joris, leg even duidelijk uit wat nu het geval is
want heel duidelijk ben je ook niet, en dan verdienen de mensen hier wel te weten!
Het is en blijft een vreemd verhaal. Zelf heb ik nog nooit gehoord van en kan het ook abosluut niet waar zijn dat;
- Iemand je bank kan hacken via een marktplaats account
- Een gehackt Marktplaats account lang actief blijft, Marktplaats is hier heel fel op en zal bij het minste of geringste een account blokkeren.
- Daarnaast is het rekening nummer wat gehackt zou zijn en waarnaar de gedupeerden hun centjes hebben overgemaakt niet geblokkeerd! (informatie opgevraagd bij de desbetreffende bank en daarnaast heb ik zelf geboden op een product van de heer Nieuwenhuis waarna hij vrolijk hetzelfde rekening nummer opstuurde als de rekening die gehackt is/geblokkeerd zou zijn.)
Daarnaast was de kite die Gijs gekocht heeft en uiteindelijk, na veel moeite, heeft gekregen ook niet in goede staat. De heer Nieuwenhuis vermelde echter in de advertentie en de mails naar Gijs en mij, dat de kite in goede haast ongebruikte staat zou verkeren. Ook op de foto's van de kite was geen enkele schade te bespeuren.
Overigens moet ik er wel bij zeggen dat de heer Nieuwenhuis de kosten van de reparatie gaat betalen, dit is gisteren afgesproken.
Wat betreft de gedupeerden die nog geen contact hebben met en graag willen weten hoe ze hem kunnen bereiken/wat zijn adres is. Stuur even een email (email adres vind je in mijn profiel.
Met vriendelijke groet,
Jordi
jordi had een 3 sterren sessie in Terschelling Noordzee met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Airush Razor (2012)
De transacties zijn wat ik weet bijna op 1 dag gebeurd.
Heb een nieuw ING inlog etc moeten aanvragen duurt 5 dagen waardoor dus niemand meer op mijn rekening zou kunnen komen! (Internetbankieren geblokkeerd)
Dat van de schade RPM was niet bekend bij mij. Laatste keer gebruikt vorig jaar Oktober en niets opgevallen (laatste sessie was met mijn zus en die kennen de meeste van jullie). Het ging om 40 cm aan bijde kanten van de middelste strut aan de achter zeide bij de rand. Omdat ik dat niet geweten heb en het zowel mijn fout is geweest als die van Jordy en Gijs om hem niet te bekijken zijn we hier beide dom om geweest! Heb met ze afgesproken dat ik de kosten voor reparatie ga betalen.
Met de heer Gastman ben ik nu aan het oplossen.
Jullie zullen van hem of van mij horen hoe en wat!
@Jordy niet netjes om wederom op deze tour te gaan. Ik heb zelf ook mijn twijfels bij die enorme schade aan de RPM zo iets dat valt gewoon op!
Joris, wat jij netjes vind dat doet mij niet zo heel erg veel. Ik heb je met respect behandeld en geen rare ongein uitgehaald zoals bijvoorbeeld een knokploeg meenemen of je persoonsgegevens/adres op internet plaatsen.
Jij weet best waar je mee bezig bent, een schade als dit valt inderdaad op en daar weet dus je best van. Mocht je hierover twijfels hebben, er zijn meerdere getuigen geweest bij het uitpakken van de kite en daarnaast hebben we foto's gemaakt met daarop de schade en een geschreven papiertje met de datum.
Als je zo overtuigt bent van je gelijk/verhaal, wordt het dan niet eens tijd om wat bewijs van jou kant te overhandigen aan de gedupeerden? Documenten waaruit blijkt dat je rekeking, marktplaats, telefoon, twitter en email inderdaad gehackt zijn bijvoorbeeld?
Daarnaast klopt je verhaal aan veel kanten niet en spreek je jezelf meerdere keren tegen. Het verhaal ligt ook bij de politie en zoals ik al tegen je zei in Leeuwarden: ''eerlijkheid duurt het langst''.
Oh en mijn naam schrijf je met een ''i'' niet met een ''y''.
Met vriendelijke groet,
Jordi
jordi had een 3 sterren sessie in Terschelling Noordzee met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Airush Razor (2012)
Er zijn ook meerdere getuigen geweest van die sessie en die hebben ook niets verteld over plotselinge grote schade aan de kite.
Die schade die gemeld is is de halve kite dat valt op punt!. (Heb je zelfs verteld dat de bar met de slingshot letters wel schade had)
En waarom zou ik een kapotte kite ook nog eens mee geven na al dit gedoe. Gooi je je eigen glazen in toch?
Zoals ik zei we hebben beide fout gezeten door het niet wederom chekken van de kite.
Wij hadden de kite inderdaad moeten checken maar dit is door de omstandigheden niet gebeurd.
Ik blijf van mening dat je van deze schade had kunnen weten en dat je dit had moeten melden.
Het heeft verder ook geen zin om hierover een discussie te voeren, dit is maar een detail in de zaak en bovendien is dit ook al opgelost door de schade te vergoeden.
Tja over schade achteraf huilen gaat niet jordi. Dan had je de kite maar moeten checken of de kite retouren en de overeenkomst cancellen vooraf.
Je kan niet een kite gebruiken en dan gaan zeuren.
Neemt niet weg dat het laf is om niet eerlijk te zeggen in welke staat een kite is, maar op marktplaats is zeker 80% verkeerd omschreven. Wat voor de een zo goed als nieuw is, is voor de ander goed gebruikt.
@VDJOJO
Hoe jij over het algemeen zaken doet is niet echt tof als je spul te koop zet moet je gewoon leveren als je geld ontvangt. Gehackte bankrekeningen etc bestaat niet! Hooguit Phising maar dan nog moeten ze je tancodes hebben bij ING.
Je kunt trouwens ook even ouderwets langs de bank om het geld terug te storten.
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
ik weet niet of het er aan toe doet maar onlangs heb ik nog een mail verzonden naar joris om te vragen of de rpm (zelfde kite die gijs gekocht heeft) nog beschikbaar was. gijs zelf kreeg nergens geen reactie op terwijl ik wel nog reactie kreeg. de kite was zogezegt nog te koop. terwijl gijs al enkele dagen zat te wachten op zijn rpm
Ik ben dus door VDJOJO opgelicht. Zijn account is niet gehacked. Allemaal praatjes. Dat hij een nieuwe ING rekening moet openen heeft ermee te maken dat er meer dan 3 aangiftes tegen hem lopen en de ING zijn rekeningnummer geblokkeerd zou kunnen hebben, of het is de zoveelste leugen. Joris Nieuwenhuis is dus een leugenaar. Tegen een ander beweert hij mij terugbetaald te hebben, maar ik zeg je hier dat dit niet zo is. En ik kan dit aantonen via mailverkeer. Hij licht bewust mensen op met zijn leugens. Tegen mij vertelde hij ook dat zijn ouders een eigen bedrijf hebben gehad en in de schuldsanering zitten wegen faillissement. HIj kon dus geen geld lenen bij zijn ouders om mij terug te betalen. Dit alles speelde eind december. In zijn advertenties stond dat hij in januari snel wilde verkopen wegen wintersport. In januari heb ik nog geprobeerd mijn geld terug te krijgen, o.o reactie van meneer. Dus geen geld hebben om mensen terug te betalen maar wel op wintersport gaan? Neemt zijn telefoon zelfs niet op en reageert niet op mail. Dus mensen die opgelicht zijn. Het is dus echt VDJOJO alias Joris Nieuwenhuis. Dit gaat van kwaad tot erger. Er is nu nog een weg terug. Betaal de gedupeerden terug. Zoek hulp voor je probleem. Maar wel op een faire manier. Dan kun je jezelf ook oprecht in de spiegel kijken.
[QUOTE]
Wat ik je in je mail gestuurd heb is vrij duidelijk. Ik ben niet de persoon geweest die hier achter zit. Anders had ik nooit de tijd en moeite genomen om hier op te reageren. Ben zelfs blij dat je contact hebt gezocht hierover omdat hoe meer gedupeerde hoe zwaarder de zaak opgenomen word (iig geloof dat dat zo bij de politie gaat)
ik heb al mijn accs gesloten en/of veranderd die via mijn e-mail gaan omdat ze overal op konden komen.
Vind het rond uit kut dat dit bij mij moet gebeuren! (dit omdat ik zelf nu bezig ben met een DJ/Producent label op te zetten)
Ik weet niet wat je uiteindelijk betaald hebt voor het board?
Wat ik van verschillende personen al heb gehoord is dat er meteen akkoord werd gegaan op de biedingen en dat er binnen no-time druk achter is gezet en afgehandeld is. Ik zou zogenaamd op vakantie gaan waardoor de transactie snel moest gebeuren??
Ook is er gehandeld onder verschillende namen op Marktplaats op mijn account en verschillende woonplaatsen.
Wat Gijs hier boven heeft gemeld (stond vorige week ook al een oproep hier op hanglos) heb ik met hem kunnen afhandelen omdat ik het zelf net zo vervelend vind als wat jullie allemaal vinden! Mijn naam word onterrecht geschaad en word hier niet vrolijk van!
Daarom neem ik zeker de moeite om dit op te lossen en alle verhalen te verzamel zodat ik dat ook gewoon gebruiken kan bij de politie etc. [/QUOTE]
Wel knap dat ze je telefoon kunnen hacken, je ING account alsmede je email account. Allemaal leugens Joris. Wie trapt daar nog in?
Politie? Ja graag. Je bent al bij ze bekend, maar niet op de manier die jij beweert. Je hebt helemaal geen aangifte gedaan. Waartegen? Weer zo'n leugen
Ja joris of moet ik frank zeggen want dat is de naam die je bij mij opgaf, ik ben heel benieuwd. Vind je verhaal redelijk vaag en echt niet aannemelijk. Ik denk dat ik binnenkort mijn kite ook bij je kom halen aangezien de post er erg lang over doet en je track en trace code niet bestaat.
White Rabbit zet je gegevens nog op de site opgeletopinternet. Kan het allemaal gebundeld worden
Ja Joris, ik zou niet in je schoenen willen staan. Volgens mij kun je nergens meer kiten zonder vuil aangekeken te worden.
Ik ben benieuwd naar de afloop van dit verhaal.
hotsauce had een 5 sterren sessie in Cadzand-Bad met maar liefst 17 - 19 knots op zijn Wainman Hawaii ManiaC (2014)
* Adres en persoon zijn bekend* - wazzaah
En nu ga ik slapen
Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)
@ Nature,
Het gaat niet om achteraf zeuren en al helemaal niet om schade die ik zelf veroorzaakt heb, laat dat duidelijk zijn. De kite is bij thuis komen uitgepakt en bekeken. Toen bleek de kite beschadigd te zijn.
Toen we de kite gingen ophalen was het een vrij aparte situatie zoals je mischien wel kan begrijpen en zijn we helaas niet toegekomen aan het checken van de kite. Tevens was ik allang blij dat de kite terecht was.
Bovendien is het verschil tussen in goede staat en in niet bruikbare staat wel een dusdanig verschil dat van ''verkeerd'' omschreven geen sprake kan zijn.
Natuurlijk was het beter geweest als we de kite op locatie hadden gecheckt, daar ben ik het mee eens.
Het is overigens niet mijn kite maar die van Gijs, ik heb Gijs geholpen bij het ophalen. Gijs is een goede vriend van mij. Als iemand een goede vriend van mij oplicht dan help ik graag om dat op te lossen en ik hoop ook dat de resterende gedupeerden hun geld terug krijgen of hun kite/board/product alsnog ontvangen.
waarom post geedit?
Gehaktdag had een 3 sterren sessie in Domburg met maar liefst 25 - 30 knots op zijn Best TS (2014)
Ik heb met ieder van jullie contact. Heb het met Gastman afgehandeld en wil dit ook met de rest doen!
Dus laat Alex Jonkman met rust!
Klinkt goed joris, ik wacht het af wanneer je mijn geld terug gestort heb zal ik dat hier ook melden.
Jaja dus eerst reageren van:
Ik ben niet de persoon geweest die hier achter zit. Anders had ik nooit de tijd en moeite genomen om hier op te reageren
En nu blijkt je wel ineens die persoon te zijn en moet iedereen jou en je wie weet alter naam ook met rust laten, goed verhaal kerel.
Ik wil ook mijn geld. Ik wacht al sinds begin december. 350 euro, dan kan ik het pakje terugsturen
Joris alias VDJOJO geef een richtdatum wanneer mijn geld op mijn rekening staat.
Registreerde: 20 July 2009
Joris is de sjaak. De whatsappknokploeg groep is trouwens weer open.
sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)