Kiteboard gekocht via marktplaats, verkoper reageert niet meer, kent iemand hem?

Door: gastman Reacties: 59 Hits: 11307
Lars_023 27 February / 2014 / 20:55

Hoi Joris,

wil je zo vriendelijk zijn om hier even het bureau en de agent van dienst te noemen waar contact mee opgenomen kan worden? Dat maakt het voor de gedupeerden wat makkelijker om bij de aangifte te vermelden.

Lars_023 had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 16 - 18 knots op zijn Ozone Enduro (2016)

thewhiterabbit 27 February / 2014 / 21:04

Het is verdacht stil rondom joris... 

Morres 27 February / 2014 / 22:29

kom op man, het is niet eens een dag geleden, je moet ook wat tijd geven, dit bashen heeft geen nut mee,r iedereen snapt t wel. Als hij het nu niet oplost in de komende dagen kan je m alsnog aanpakken, maar zo doorstampen is lame.

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

skydivesanta 28 February / 2014 / 09:16

Morres..

Ik weet niet of jij ooit bent opgelicht, maar het is de kutste zaak ooit.

Het is duidelijk dat meneer JOJO een probleem heeft. Ik heb de indruk mocht meneer JOJO slimmer  geweest was met al zijn gegevens, fb, twitter dat hij gewoon zou doorgaan met het boeltje.

Opeens privé geconfronteerd worden met al je daden is hard en moeilijk, want dan zijn er niet veel opties meer.

Het probleem bij aangifte/politie/etc.. het duur allemaal heel lang voor er daadwerkelijk iets van komt. En dan is het makkelijk van : goh, een nieuwe iphone, een skitrip, geld tekort... laat ik nog 1 fake item verkopen...

Destijds heb ik er zelf voor gezorgd via internet, fora, etc... dat er een bende kon opgepakt worden die MEER als 100 gedupeerde hadden voor bedragen van 1000€-100.000€. En dan hoor je de politie zeggen : jammer van je geld, maar een kale kip kan je niet plukken.

Bashen heeft geen nut, maar updates blijven posten wel.

Deze meneer moet een oplossing uitwerken en behandeld worden voor zijn probleem.

Werken voor je centen zoals iedereen dat doet.

Djee 28 February / 2014 / 09:26

Een kale kip kan je niet plukken, maar je kunt hem wel nog 2 poten uitdraaien. {#emotions_dlg.chicksmiley.gif}

Always be yourself. Unless you can be a Pirate. Then, be a Pirate

Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)

Slis 28 February / 2014 / 10:58

ik heb Joris ook gevraagt om opheldering,
maar voor als nog heeft die niks geplaats.

mijn tip aan Joris: speel open kaart, en wees helder
want dit schiet ook niet op!

BY SLIS: LIQUID FORCE & C-SKINS

skydivesanta 03 March / 2014 / 14:26

03/03...

Nog updates?

Slis 03 March / 2014 / 15:58

Bij deze is het topic gesloten:

voor wie "gedupeerd is" kan contact leggen met: nieuwenhuis.4j[@]gmail.com

En tot slot de hint/advies voor iedereen die met marktplaats werkt etc.
Pas geld geven als je product in handen hebt, niet laten opsturen etc
of het moet een 100% betrouwbare partij zijn.

Check ook het product op defects etc,
en onderhandel op die basis.

Morres 03 March / 2014 / 20:44

ik zie alleen pagina 1 hier nog ?...

Morres had een 0 sterren sessie in Harlingen met maar liefst 0 - 0 knots op zijn Gaastra Jekyll (2013)

Slis 03 March / 2014 / 20:57

ja, ging iets mis
Errortje... topic moest gesloten worden maar wel inzichtelijk
en dat doet het nog ff niet, vandaar nog maar even open.