heel simpel: el gouna.. krijg jij alles wat je wil.. dat is een feit Doen!!
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
EL GOUNAAA:)..
waren stefano en ik..
En hadden 1 dag geen wind, dus dat is super:0..
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
wij denken der aan om ook eens naar gouna te gaan in maart
wat zijn de kosten voor het vliegen hotel en luchthavenbelasting
weet iemand ook nog een goed hotel daar
of een goed adres om te boeken
thanks
Ben de eerste keer naar Hurghada geweest, Tommy Friedl. Kleine baai met veel stuntelende Russen, geen aanrader dus.
Tweede keer naar El gouna geweest. Duits surfcenter, waar je alles kan doen, kites opslaan, spullen wassen, eten enz. En je kan er lekker kiten, aardige lui verder.
Als ik over 2.5 naar El Gouna wil vliegen...
Wat zou dit ongeveer gaan kosten kwa vliegticket... eind eerste week januari 2007 weer terug.
Dus: 23-12 tm 07-01
Hebben jullie ook enig idee waar te overnachten? Op die sites hier boven ... kan je daar ook overnachten of alleen icm kites huren enzo? Ik heb gewoon een cheap-ass hostel/appartement nodig voor 2 en een ticket :-)
ben net terrug van 11 dagen El Gouna gister terrug gekomen. heb veel lol gehad 4 dagen lekkere wind voor de 10 en 14 en 5 dagen wind voor mijn 18 (ben 95 kg) heb geslapen in de Turttle Inn en kiten bij Kitepower. de wind zal niet beter worden de komende weken/maanden maar je kan het er zeker op wagen. Turtlle Inn is netjes maar er is geen bal te doen het Movenpick hotel El Gouna is mischien een betere keuze met gezin (prive kitestrand voor de deur). Ik ben 1 dag in Hugarda geweest het is er druk en smerig op straat en je kan geen 10 meter lopen zonder dat ze je wat aan willen smeren.
Hey Niels,
Er is wel iemand bij onze vereniging die in de kerstvakantie wil gaan, maar of dat doorgaat weet ik niet. Dit jaar komen we niet meer denk ik, maar misschien volgend jaar tijdens onze Apriltrip. In februari moeten we eerst nog snowboarden.
Heeft het al weer gewaaid sinds we weg zijn?
naar El Gouna gaan voor de windrichting, die is in Hurghada licht aflandig en dus erg vlagerig! komt door de bebouwing
misschien is Hurghada wat gezelliger maar veel hotels liggen toch afgelegen....
He ik heb nog ff een paar vraagies voor de lui die in El Gouna hebben gebiffakeerd, en dan niet in zon All-Inn grot...
Ik ga er waarschijnlijk binnekort ook heen, en verblijf ik in het Turtle-inn... Zijn er mensen die hier al geweest zijn? Of zijn er mensen die weten of het ver van de kitespot/s af ligt...?
Hou is het met de prijs in de eettentjes gesteld? Want ik heb eigenlijk geen zin om elke avond 40 eu te moeten betalen voor een burger! Is er ook een supermarkt in El Gouna of iets wat daar op lijkt waar je wat eten voor overdag ofzo kunt halen?
Zwaar relext als er een antwoord komt van iemand die me antwoord kan geven.
Dikke Prima!
@ Maarten,
Heb zelf in Turtle Inn gezeten afgelopen jaar laatste week van mei. Was v mij 2de x in Gouna. Hotel is UBER top. Tis allemaal simpel maar gewoon goed. Met de juiste kamer op de 1ste verdieping kan je vanuit je kamer zo t zwembad (3x3m) in springen. BIj ontbijtje krijg je pannekoeken, crossaintjes wat kaas en nog kleine dingen. Je ka ook om gebakken eitje vragen. Naast/tegenover kan je ook GOED ontbijten. Tent heet ???? 1 van de beste tenten in die omgeving. Goede hamburgers v weinig. Daar kan je trouwens ontbijten lunchen en avondeten.
Eten kan ook op strand. Als je naar mangroovy gaat tenminste. Heel goed eten daar bv club sanwich, chicken sandwich, nog wat meer. Downtown centrum kan je SUPER pizza's eten bij Clubhouse. Kan je ook zwemmen tot zonsondergang en ondertussen pizza eten. Ook downtown zit Tamra Henna (ong zoiets) daar ook heel goed eten v weinig.
Wil je wat luxer eten ka je achter de Turtless Inn eten bij een tentje weet niet hoe die heet. Daar links van zit een nieuw tentje een Marokkaan. chijnt heel goed te zijn zelf niet geweest.
In principe kan je overal eten in Gouna en is alles veilig (tegenover Hurghada). Supermarkt zit ook naast Turtless Inn maar je kan net zo goed wat gaan eten opt strand bij Mangroovy Beach. Is waarschijnlijk net zo duur en lekkerder. Broodjes kan je beste tegenover Turtless Inn halen bij bovengenoemde bakkerij.
Ook leuk is op vrijdagavond dat de hele marina (waar tutless inn zit) word omgetoverd tot buiteneet iets. Je kan bij standje van Steigenberger of Movenpick heel lekkere shoarma eten.
Eten in Gouna hoeft niet duur te zijn. Voor 1 week is kan je v 100 euro eten volgens mij. Kan zelfs nog goedkoper denk ik.
@ Joriz,
Neem alle maten mee als het kan... Beter te veel als te weinig. Zomer schijnt hoogseizoen te zijn maar vorig jaar waaide t niet al e veel... Afgelopen mei was t elke dag knallen met de 9
Bedankt!
Dat zijn goede berichten!
@Joriz: Zeker je allergrootste kites niet thuislaten. Als het kan ook een groter board meenemen, want de winter is nou eenmaal niet het beste windseizoen. Wij hadden eind november ongeveer de helft van de dagen genoeg wind, plus een paar halve dagen voor lichte mensen met grote kites/boards.
Wel interessant om te zien dat Cabrinha Switchblades 16m keer op keer het langste op het water bij lichte wind. En een JN Wild Thing 17m. Ohja, je kunt ook "deuren" huren, maar dat kost wel 20 euro helaas.
Registreerde: 04 December 2006
he beste mensen ik wil met kerst naar egypte op vakantie . vraag me af wat de beste spot is hurghada of el gouna .
en staat er uberhaupt wind dan ? hoop dat iemand zijn ervaring met mij wil delen .
o ja en waar zou mijn meissie het best kunnen zonnen , denk dat ze het balkon ook snel zat word anders hahahaha
al vast bedankt