Geen probleem Maarten alles is geregeld.. Ik verhuur kano's..
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Hoe is de kite spot in Gouna heb gehoord dat dit gevaarlijk ondiep is of heb je ook diepe plekken?
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
"Dus eerste 300m kniediep bij hoog water (laguna), daarna diep en iets kouder ;)" (Imke)
Dat klopt niet ;)
Voorbij de lagune is het water juist warmer. Het ondiepe water in de laguna koelt 's nachts namelijk flink af en is vooral 's ochtends hollandsch koud. Het diepe water heeft juist een constante hogere temperatuur. Ook aan het eind van de dag is het diepe water nog vele graden warmer dan de lagune.
@MaartenZ: Je gaat echt veel spijt krijgen als je geen grotere kite dan 12m meeneemt. De winter is echt een ander verhaal dan de zomer. Maar goed, jouw keus.
Maargoed dude ik heb ff geen andere maat vliegers dan men 12 en 9 torch '07 dus dan maar niet hea!
En je moet het met me eens zijn, groter dan 12/13 is kut traag langzaam onprettig nietzoheelergfijn!
Dus vandaar lekker een kanootje huren
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
In je Blote buik?
Ik surf alleen in blote bips
Begin februari zit ik 17 dagen in Hurghada.. In Jasmin village.. Vorig jaar ben ikdaar ook geweest, en het beviel me prima... Weet iemand of het een beetje te doen is om wat dagen naar el gouna of megawish te gaan met de taxi, aangezien dit toch bijna niets kost in Egypte, of is de afstand te groot?
Stefano zat in Hurghada.
En reed voor 8 euro heen en terug.. met stuff en al. met 7 andere mensen der in ( famillie)..
is ongeveer 40 km..
Dus gaat makkelijk
Iemand in movenpick hotel geweest in mei?? (el gouna)
Benieuwd naar de verhalen, of de babyphone in de kamer het haalt naar het strand e.d.
en waar de kiteplek is ten opzichte van het complex.
vroef had een 0 sterren sessie in Muiderberg met maar liefst 12 - 16 knots op zijn Naish Torch (2013)
Gaan er nog mensen kiten op Mangroovy Beach begin februari 2007?
Registreerde: 24 October 2001
We gaan in Feb!
MAar iig gedankt!
Maar gaast !!ik
WEIGERom met groter dan men 12 te varen hoorMAzzol, dat ding heeft wel goede llowend dus dat vin ik alles prima!
Ik wil wel een keer een kano huren daar