swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)
blouwen had een 3 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 20 - 24 knots op zijn Naish Torch (2008)
BasKoole had een 3 sterren sessie in Big Bay met maar liefst 24 - 28 knots op zijn Airush Razor (2011)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)
Ductoontje had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 13 - 19 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)
caas had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 23 - 30 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Gypsy (2008)
Registreerde: 28 October 2008
Al mijmerend over watertemperaturen en komende lentes vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn een activiteit los te trekken waarbij zo veel mogelijk enthousiastelingen het IJsselmeer over kiten. Natuurlijk wel met begeleidende bootjes en zo (het is best een eind en bij kramp, windstilte of honger moeten er wel voorzieningen zijn), en er moet vast ook nog wel het één en ander met vergunningen en dergelijke.
Is dat al eens gedaan? Hoe lang zou de oversteek uren? Is het haalbaar? Wat zou een goede start en landingsplaat zijn? Wat komt er allemaal bij kijken?
Het lijkt me geweldig om dit van de grond te krijgen maar wil het dan wel gelijk goed doen. Alle tips, suggesties en waarschuwingen zijn welkom!
Groet,
Ductoontje
Ductoontje had een 4 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 13 - 19 knots op zijn Ozone Catalyst (2010)