Downwind IJsselmeer met véééél kiters

Door: Ductoontje Reacties: 37 Hits: 3428
EwOuD 31 January / 2009 / 21:04
Zou wel heel sick wezen!!Smiley als het zou lukken ben ik er zekers bij!Smiley
Souze Kiteboarding!

zjunnusun 01 February / 2009 / 10:44
Mischien is het een idee om het te doen onder het mom van een goed doel, bijvoorbeeld de dierenbescherming, knrm, greenpeace... of de vogelbescherming Smiley
Dus iedereen die meedoet moet sponsoren vinden die uitbetalen als je de overkant heb gehaald.
Vaak juichen instanties dit soort acties toe en komt kitesurfen ook nog es positief in de media.

swiftenaar 01 February / 2009 / 11:24
Zjunnusun, Smiley
Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

johndoe 01 February / 2009 / 11:52
Twee vrienden van mij hebben dit, al kitend, al twee zomers achter elkaar gedaan. Eerste keer in 2006 en tweede keer in 2007. Was volgens hun erg goed te doen. Ze waren met z'n tweetjes en paps en mams in de rib er achteraan. Echter, zeker nu de kitespots al onder vuur liggen, is het geen goed idee om zoiets met een grote groep zonder vergunningen te doen. Wel is het natuurlijk interresant om deze vraag gewoon bij de desbetreffende organisaties neer te leggen. Wie weet wat ze zeggen.. :)

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Fredje1 02 February / 2009 / 20:42
Als je het aantal hits bekijkt zal er zeker draagvlak voor zijn om iets te organiseren Smiley
als je dan bijv. per kite € 5,= inschrijf geld vraagd kan er wat naar de volgboten
voor Benzine/veiligheid en de rest naar het "goede doel." Smiley sla je 2 vliegen in een klap

Mits het voldoende waait heb ik er wel zin in. Smiley
Mijn broer doet aan schietsport ik zeg altijd :Waarom schiet je niet 10 x in de roos dan heb je toch

johndoe 03 February / 2009 / 12:00
Hoi Allemaal,

De vergunning hiervoor is al afgegeven en er zal dit jaar ook een crossingkomen van het ijsselmeer.
Alleen zal dit voor dit jaar nog een try out worden. Binnenkort hier meer informatie over.

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

idefixe 03 February / 2009 / 16:46
Quote: Jedi - Vandaag 12:00
Hoi Allemaal, De vergunning hiervoor is al afgegeven en er zal dit jaar ook een crossingkomen van het ijsselmeer. Alleen zal dit voor dit jaar nog een try out worden. Binnenkort hier meer informatie over.

dat zou mij zeer verbazen? En indien het klopt heb ik hier graag meer info over.
je hebt dus : ontheffing BPR ? ontheffing NB wetgeving?
Slingshot , Gibbon

HJ11 03 February / 2009 / 16:53
In dat geval..... count me in Smiley

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

robbertk 03 February / 2009 / 17:57
Quote: Jedi - Vandaag 12:00
Hoi Allemaal, De vergunning hiervoor is al afgegeven en er zal dit jaar ook een crossingkomen van het ijsselmeer. Alleen zal dit voor dit jaar nog een try out worden. Binnenkort hier meer informatie over.

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
letting GO

Woodmaster 03 February / 2009 / 18:53
Ow nou ben benieuwd Jedi...May the force be with U!!
Whats your cup of coffee? Blusch Quality coffee Alkmaar.

Woodmaster had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 39 - 62 knots op zijn Naish Pivot (2020)

keesje 03 February / 2009 / 22:40
als het zo is doe ik zeker meeSmiley
en doneer ik een euro aan natura 2000 namens alle kitersSmiley

Dappie 03 February / 2009 / 23:10
Yup, goed idee! ik doe ook graag mee Smiley

jordy_hero 04 February / 2009 / 06:15
1 euro doe eens gek man hahahSmiley
Bruut kite :)