jatochofniet had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 18 - 30 knots op zijn SlingShot RPM (2010)

AvO had een 3 sterren sessie in Scheveningen met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Liquid-Force HiFi Competition (2011)

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
jatochofniet had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 18 - 30 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
, en dat afzeiken, je hebt helemaal gelijk maar kan er niet echt wakker van liggen, eerste paar reacties waren serieus en heb ik wat aan gehad. Ik weet waar ik nu wel en niet mag kiten en als het veranderd horen/zien we dat wel voorbij komen.
Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)

Registreerde: 02 July 2009
Sinds ik in Delft woon is mijn homespot nu Kijkduin, nu wordt er op dit moment een groot project, genaamd, de zandmotor, gerealiseerd.
Mijn vraag is of hier al mag worden gekitesurft? Een kitesurfer ter plekke wist te vertellen van niet en dat daar een boete van €160,- aan kan hangen.
Dacht, even navraag doen...
Idefixe, weet jij misschien hoe of wat??
Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)