) maar luister wel als ik anderen zou benadelen.
jatochofniet had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 18 - 30 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Vrede, eind goed al goed!Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)
jatochofniet had een 4 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 18 - 30 knots op zijn SlingShot RPM (2010)
Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)

Rolfjes had een 3 sterren sessie in Langevelderslag met maar liefst 14 - 20 knots op zijn Core Riot XR (2010)
!!! Dus na anderhalf uur was het wel welletjes xD
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)
Nature had een 5 sterren sessie in IJmuiden met maar liefst 25 - 39 knots op zijn Fluid Vice (2010)
onno had een 5 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 15 - 20 knots op zijn Naish Park (2012)
Registreerde: 01 April 2004
Volgens mij heb je mijn eerste opmerking verkeerd opgevat en moeten we het daar bij laten.
Nogmaals top van Rolfjes dat hij de vraag stelt en jammer dat sommige eikeltjes niet van te voren nadenken over wat eventueel verboden is en gewoon maar doen.
Ik spreek regelmatig mensen aan op hun gedragingen op het water en veelal met succes. Jammer genoeg zijn er ook eikeltjes "of in jou bewoording zelfs lullen" die niet naar deze adviezen luisteren of gewoon ignorant spelen. Bijvoorbeeld een Stork die zegt ik was er laatst aan het varen maar heel duidelijk is het niet.
Moet het heel duidelijk zijn dan? Uit zijn post komt duidelijk naar boven dat hij wel weet hoe het zit maar dat aangezien het niet duidelijk is aangegeven en niemand direct gevaarlijk deed het allemaal wel mee valt. (als je de mannetjes op de motor fotos kan zien maken dan ben je altijd te dicht bij:P)