sjoerdsantema had een 5 sterren sessie in Playa Chica met maar liefst 17 - 25 knots op zijn Blade Prime (2010)
Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)
Herrie had een 5 sterren sessie in Prea met maar liefst 20 - 25 knots op zijn Wainman Hawaii Rabbit Smoke (2012)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
Djee had een 3 sterren sessie in Bloemendaal met maar liefst 22 - 34 knots op zijn Ozone Reo (2016)
kers had een 3 sterren sessie in Strand Horst met maar liefst 12 - 22 knots op zijn Cabrinha Convert (2011)
Registreerde: 04 January 2009
Ik ben van plan om halverwege oktober 2 maanden op vakantie te gaan naar Cumbuco. Ik heb al veel gelezen over Cumbuco en ben van plan om alleen te gaan. Omdat alleen op vakantie gaan nou niet echt ideaal is, vroeg ik mij af of er nog meer mensen halverwege oktober die kant op gaan en misschien ook alleen gaan. Zou leuk zijn om met meerdere mensen een groep te vormen en zo verschillende spots te gaan bezoeken.
Daarnaast was ik ook op zoek gegaan naar wat goedkopere pousada's. Zegmaar de pousada's die niet in reisgidsen staan maar wel goedkoop zijn. Iemand ervaring met het boeken van zo'n pousada, is dat te vertrouwen?
Bijvoorbeeld casa-cohiba of kite-hostel?
Dennis