Spots grens Belgie Nederland, verzekering

Door: F_the_Duck Reacties: 27 Hits: 3056
Dobbelsteen 05 August / 2014 / 22:54

Haha eerste keer dat ik van die signalen hoor :D. Enige wat ik doe van signaal is duimpje uitsteken om te vragen of het goed gaat met iemand/ duimpje uitsteken om te zeggen dat het goed gaat met mij. En ik zou ook zwaaien moest ik in de penarie zitten.

Als de voorspellingen beetje betrouwbaar zijn, gaat het lekker waaien zaterdag.

Dobbelsteen had een 3 sterren sessie in Oostduinkerke met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Rebel (2009)

F_the_Duck 09 August / 2014 / 01:21

Jammer genoeg werken dit weekend met de nacht, de wind ziet er echtwel goed uit :). Veel Fun morgen ;). Kom je veel in Oostduinkerke? Vind het wel de beste club in België, ksta op de lijst voor woensdag en donderdag, hopelijk draait de wind nog een beetje naar het oosten zodat het side Shore wordt ipv off Shore. Grtz

Dobbelsteen 09 August / 2014 / 01:34

Ja ik zit bij sycod, kom er heel vaak als er wind is. Morgen eindelijk weer eens goeie wind en zondag avond misschien zelfs 25+ knopen.
Ik heb geen idee of het de beste club is, ben wel al bij andere surfclubs geweest maar nog niet lang genoeg om te kunnen vergelijken.

Dobbelsteen had een 3 sterren sessie in Oostduinkerke met maar liefst 12 - 16 knots op zijn North Rebel (2009)