hey ik ben op allebij de plaatsen geweest kzou toch voor tarifa. we zijn net terug maar kga binne kort weer dus als je info wil stuur effe een mailtje wat je wilt weten zowel van paros als tarifa.
mail info@royzoon.com
ciao
Duinkerke heb je ware piraten!!!
Stoer hoor om dit op hanglos te posten
Er zijn vast wel piraten die mee willen
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
@Milamber...waar is "bij mij thuis"?
@Hollandkiter...welke piraat zou er mee willen dan???
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Zoontje maakt er weer een zootje van, beetje ranzig..........
Jammer van zo"n leuke topic
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
300,- p.p voor een weekje tarifa
vlucht
autohuur
hotel en eten bij elkaar minder dan 300,-
owja daarbij zit natuurlijk ook de drank
300 euro, dat ga echt niet redden hoor.................................
Minimaal 500 euro p.p. en dat is excl. eten en drank! Maar ja de reisagent wil ons allen graag voor de gek houden.
Nog iets anders: als er 2 lekker op het strand zitten staat er te weinig wind voor de andere 2 EN als er 2 lekker aan het kitesurfen zijn zitten de andere 2 zand te happen. Zo is het eigelijk altijd, helaas maar waar.
De piraat
@ holland kiter ik weet zelf wel wat ik uit geef hoor! 3 weken tarifa 800,-
vlucht, autohuur, hostal, eten en de nodige drank. je moet alleen weten waar je moet zoeken.
DE PIRAAT
NEE ALS JE VOOR 500,- GAAT BEN JE DE
PAPAGAAI
MASSSOOLLLL
Rustig aan hoor zoontje ik loop je maar te sarren, maar:
Die meiden willen 1 week, dat is altijd veel duurder als 3 weken.
Die meiden gaan stappen en shoppen, die 500 p.p. is minimaal
Laat Kikine het na afloop maar eens posten wat 1 week vakantie kost.
RobbyNitroz had een 5 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 15 - 20 knots op zijn SlingShot Wave SST (2017)
Nou tis omdat er 2 van ons zijn die willen gaan kiten...dat we het erbij willen doen. Thuis kan altijd nog bovendien we gaan immers maar een weekje..we willen ieder natuurlijk later int jaar ook nog wel weg..
Die andere 2 zullen idd wel gaan shoppen...
Klaat wel weten wat het geworden is, bedankt iig!
Registreerde: 09 September 2005
We willen de laatste week van mei of de eerste week van juni met vakantie voor een weekje. Minimaal 2 personen die willen gaan kiten, verder lekker strand, wat leuke plekken om heen te gaan en verder helemaal losgaan..
zoals het moet zeg maar.
Maar waar? We dachten zelf aan Spanje (Tarifa) of Griekenland (Naxos/Paros), maar heeft iemand nog wat tips? Waar zijn de ECHTE Piraten te vinden enzo??
Groetjes,
Aniet, Suus, Ils en Car