heb wat gevonden op internet:
the spot, volgens mij is dat ook kitebeach toch?
is het vanaf het station te lopen weet iemand dat?
spot staat er nu niet want het is winter. het maakt nu in de winter dus zeker niet uit waar je gaat varen in zandvoort. het station is vlakbij het strand.
have fun morgen!!
omkleden op het strand, bij starten ist te doen, maar erna brrrr
Fokke had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 10 - 14 knots op zijn Takoon Furia LTD (2010)
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
liflaf had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 21 - 27 knots op zijn North Vegas (2010)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Kan je dicht bij het strand een beetje je auto goed kwijt. (betaalbaar uiteraard)?
extreemkites01 had een 4 sterren sessie in Gooimeer - Stichtse Brug met maar liefst 15 - 19 knots op zijn Gaastra Jekyll (2010)
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
extreemkites01 had een 4 sterren sessie in Gooimeer - Stichtse Brug met maar liefst 15 - 19 knots op zijn Gaastra Jekyll (2010)
jo guys! bedankt voor de reacties!
@ liflaf: ik ben er denk ik rond een uurtje of 2 (hangt van de ns vertragingen af ).
Ik ga met een paar mensen van SPIN (boardsportsvereniging). Die kunnen nog niet kitesurfen dus ik weet niet of ik ook het water in ga, maar kiten gaan we sowieso! Ik heb mijn spullen in ieder geval mee.
Let"s pray for some good wind!
liflaf had een 3 sterren sessie in Zandvoort met maar liefst 21 - 27 knots op zijn North Vegas (2010)
Ga sowiezo niet alleen het water op...
Je pakt gewoon de trein naar haarlem en stapt daar over op de trein naar zandvoort. Maar met OV ben je veeeeeel sneller in Scheveningen en dan heb je top golven...
Hoe laat zijn jullie in Zandvoort?
Ik ben er waarschijnlijk om 12:30.
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
He He Dave that"s me. Tsjonge toch wel impressed hoor, TD Bow rocks.
Met gemiddeld nog geen 12 knopen voer dat ding ongeveer net zo als mijn 16 aero II. (!)
Dave thanks for borrowing
Registreerde: 20 February 2005
Ik ben van plan om morgen naar Zandvoort aan Zee te gaan met de trein vanuit Utrecht.
Heeft iemand een idee hoe ik op het strand kan komen en mag ik overal kiten in Zandvoort?
Alvast bedankt!