kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
van 1/11 tot ongeveer 1 april is het aan de zandvoortse kust totally free parking....
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
Hey ff ter info,
Het water is in Zandvoort nu 5-6 Grd? Is dat een beetje te doen, en dan vraag ik me ook nog af wat voor pak jullie dragen onder deze omstandigheden.
Thanks, Rens
Bedankt voor de reactie,
Opwaarderen met titanium hempje dus, dan een 5/7MM streamer? Schoentjes? handschoenen? CAP? Ik studeer nu SM&O in A"dam en kan dus heel makkelijk via haarlem met de trein of met bus 80 of 82 dacht ik.
voor zover ik zie IS het water 5-6 grd, welke luchttemperaturen/windrichtingen/windsterktes zijn aanvaardbaar? het teld natuurlijk allemaal bij elkaar op.
de drang is gewoon te hoog op het moment, maargoed.
Latex, Rens
Yep 5/3 pak is te doen al kan je niet lang varen, handjes zijn inderdaad wel een probleem. Maarre als je niet te ver gaat of te lang maar je hebt wel drang dan is het gaaaaaan. Overigens maandag zonder handschoenen gedaan best fris, maar af en toe naar het strand escapen en in je handjes blazen wil helpen.
Dave als je die mega bow is mag testen hou ik me warm aanbevolen, ik blijf erbij die TD rocks
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Registreerde: 01 April 2004