Vlucht Fortaleza...

Door: Claudia Reacties: 31 Hits: 2675
HookedCabarete 06 June / 2006 / 18:05

He, vliegt Jetair niet op Brazil? Naar cabarete hebben ze altijd retegoedkope vluchten. Misschien (als ze tenminste naar Brazil vliegen) hebben ze wat.
je moet dan wel via Brussel.
Check www.jetair.com
WWW.HOOKEDCABARETE.COM

vanbo 07 June / 2006 / 12:58
  Jetair vliegt niet op Brasil (het is www.jetair.be ) en heb van arke fly ook nog geen info .....
vanbo

Claudia 07 June / 2006 / 15:26
Heb jullie (hooked) al een mailtje gestuurd.

alexfloor 07 June / 2006 / 15:40
gekk.. in october voor 348 euro heen en weer naar cabarete?? jeetje.. ga vast plannen denk ik!
If it doesn't blow, it sucks!

FeRNandeZ 07 June / 2006 / 18:26
Ze organiseren ook downwinders vanaf natal naar Cambucu. 500km Ze rijden je per buggy naar Cambuco en  onderweg op de kitebare plekken kan je dan lekker downwind kiten, ze regelen ook overnachtingen. Weet alleen niet meer waar ik dat gezien heb.
kantje board !

wazzaah 07 June / 2006 / 19:14
Zou gewoon in oktober/november wat uitzoeken, en in de zomer ff een weekje door Nederland toeren (Terschelling bijv. naar de Willem Bakker Classic ).
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Claudia 07 June / 2006 / 23:18
Hm ja ik wou dat ik het kon. Maar dan ben ik weer m'n baan kwijt ofzo. Kan niet zelf mijn vakanties bepalen, zit aan de schoolvakanties vast he....