vliegerforum.nl:
Bow vorm, single skin. PVC buizen als frame, en verder wat toming. Wat er over verteld wordt klinkt lovend, en er staan zelfs al vluchtfoto"s op.
Needs :
-proof like a ram air kite
-quick turns like classic c-shape tube-kites
-high end of a bow kite
-power of a c-quad
-instant power a of tube kite for jumps
-good feels in the bar
-a stable kite like a bow
-nothing to inflate
-cheap
-easy and fast to build
Results :
-less proof than a ram air kite, better than a tube-kite
-very quick turns, the best I"ve found
-The same high end than a bow kite
-less power than a c-quad, probably like a bow kite
-instant power for jumps really good
-feels in the bar is like a c-shape kite
-the kite is stable if you don"t let the bar go too far in less than 15 knots
-nothing to inflate
-cheap (arround 100 Euros for a 9 square meters)
-easy and fast to build
Maar levensgevaarlijk als je dat op je dak krijgt !!!!!!!!!
Voor speedtrials zie ik hier wel wat in. Super hoge l/d verhouding.
volgens mij wordt diet niet echt wat.
als je kite niet kan herstarten in water dan is het voor veel mensen al niks meer
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)


maar wie weet wordt het een mega goede uit vinding als ze hem verder ontwikellen ofzo 
alles stokken opvouwen dus uitmekaar halen dus de verbindingen zijn zo slap als het maar kan maja hij is toch 100 e dus kan je telkes je kite gwn op het strand laten liggen hoef je m ook niet mee te nemen (je zit alleen wel mer veel vervuiling) mmm ik denk dat ze er nog even over na moeten denken
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
kor had een 2 sterren sessie in Zandmotor met maar liefst 18 - 22 knots op zijn Nobile 5050 (2012)
haha idd
ff zelf een kite sticken:P
daar lijkt het meer op...
maar het lijkt me niet echt een product voor op de markt:P;)