(Water)politie op/bij het Gooimeer

Door: Lier14 Reacties: 48 Hits: 4791
temp_spikey 03 July / 2008 / 16:16

schoot me net iets te binnen ...

@ HJ11, kan jij voor mij 1 vraag beantwoorden ?

Wat is volgens jouw de functie/taakomschrijving van een agent ( waar dan ook )  ( in 1 zin formuleren en zo kort mogelijk ) Ik heb er 3 woorden voor nodig.

Ben benieuwd naar je antwoord...en welke woorden je kiest...

www.KiteCamps.eu / www.KiteBroker.com /www.KiteBoardles.nl /Advance Kites

idefixe 03 July / 2008 / 16:51
Quote: temp_spikey - Vandaag 16:16
schoot me net iets te binnen ... @ HJ11, kan jij voor mij 1 vraag beantwoorden ? Wat is volgens jouw de functie/taakomschrijving van een agent ( waar dan ook ) ( in 1 zin formuleren en zo kort mogelijk ) Ik heb er 3 woorden voor nodig. Ben benieuwd naar je antwoord...en welke woorden je kiest...

Het in de praktijk uitvoeren van het beleid wat de door de Nl maatschappij gekozen politici bepalen / hebben bepaald.

( overigens jammer dat dit een "op de persoon gericht" topic gaat worden)

Slingshot , Gibbon

temp_spikey 03 July / 2008 / 17:05
Quote: idefixe - Vandaag 16:51
Quote: temp_spikey - Vandaag 16:16schoot me net iets te binnen ... @ HJ11, kan jij voor mij 1 vraag beantwoorden ? Wat is volgens jouw de functie/taakomschrijving van een agent ( waar dan ook ) ( in 1 zin formuleren en zo kort mogelijk ) Ik heb er 3 woorden voor nodig. Ben benieuwd naar je antwoord...en welke woorden je kiest... Het in de praktijk uitvoeren van het beleid wat de door de Nl maatschappij gekozen politici bepalen / hebben bepaald. ( overigens jammer dat dit een "op de persoon gericht" topic gaat worden)

ho ho, bedoel dit niet op de man af... echt niet ..

Hoop met zijn antwoord onze verschil in mening duidelijk te maken. 

Verschil denk ik van visie met HJ11, dat maakt niet uit maar dan vind het opzich wel handig als ik weet waarom ....

Ik had 2 antwoorden in gedachte ...en super kort ....

1 Hij handhaafd de wet

2 hij handhaafd de orde

Welke zouden jullie kiezen ? allemaal dan ....kies maar

Edit - (typo's)

Gilbert 03 July / 2008 / 17:24
we zouden willen dat het 2 was, maar het neigt meer naar 1 in mijn ervaring

vincentboor 03 July / 2008 / 17:37

handhaafd de orde, doormiddel van de wetbepaalde regels.

Maar denk ook meer 1

swiftenaar 03 July / 2008 / 17:47

politie zijn wouten die worden betaald om irritant te doenSmiley

nej alle gekheid op n stokje, ik heb neit al te goede ervaringen met de politie (gelukkig niet door fouten van mijn kant). maar ze doen ook gewoon hun werk..

ze moeten de orde bewaren door de wet te handhaven lijkt me toch?

groetjes

Antixsports Kiteboardingschool en Best Kiteboarding

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

HJ11 03 July / 2008 / 19:51
Ik reageer omdat er dus een misverstand bestaat over de spots. Natuurlijk willen we allemaal dat we overal kunnen kiten en als dat zou kunnen dan loop ik in dat geval voorop MAAR als ik dan het bericht van de topic-starter lees dan kom ik tot de conclusie dat andere (mede) kiters in mijn ogen de verkeerde info krijgen. Dat is dan ook de reden waarom ik dus zwart/wit wil benadrukken dat de spots op Huizen en Blaricum verboden zijn en dat je dus niet de illusie moet hebben dat ze je niets kunnen maken ondanks dat er misschien borden staan van de gemeente.. Dat gezegd hebbende moet iedereen lekker doen wat hij/zij het liefst wil doen maar ik zou het erg jammer (understatemant) vinden als er door overlast/ongevallen en dus negatieve aandacht op spots die verboden zijn de kiters bij B&W in een negatief daglicht komen te staan en daardoor de vergunning voor Muiderberg en/of Horst zouden verliezen.... Als die spots ook verboden worden dan is het helemaal een makkie voor de toezichthouders. Dat betekend dan één kite in de lucht is gelijk een bekeuring...... En voor de stelling: Handhaaft de orde en wanneer er dan opgetreden moet worden handhaaft men de wet zodat uiteinderlijk de orde weer terug kan keren.. Ps is er al wind ????

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

swiftenaar 03 July / 2008 / 19:56
er is geen wind en die blijft nog wel ff weg ook...Smiley verdomt eindelijk weekend morgen is der geen zuchtjeSmiley

swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)

Gilbert 03 July / 2008 / 19:59
morgen ga ik denk ik naar ijmuiden vanuit huizenSmileyhopeeeeeeendddddddddddddddddd............. heb wel plek eventueel

swiftenaar 03 July / 2008 / 20:00
ik zit hier int verre drontenSmiley dus hopend op ZW 4-5-6 bft MINIMAALSmiley om weer op horst te knalle

-DAVE- 03 July / 2008 / 21:25

Waterpolitie:

"Meneer, u heeft teveel water gedronken, dat wordt een boete"

Dave is selfsupported by: Hanglos, Apple, Slingshot, Kitecinema, Naish, MCCormick, Daf , Seat, RedBu

-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)

eddyc 03 July / 2008 / 22:01

Gewoon alles verbieden is toch veel gemakkelijker.

Kan de staat nog meer belastingen innen.

eddyc

Gilbert 03 July / 2008 / 22:15
SmileyeddycSmiley

HJ11 03 July / 2008 / 22:20

Oke ff off topic...

Morgen en weekeinde wordt waarschijnlijk niets maar ben maandag/woensdag en donderdag vrij..

Ga misschien maandag richting IJmuiden dus als iemand nog een lift nodig heeft..

Kom vanuit de polder en heb plek over Smiley

@Swiftenaar waarom niet vanuit Dronten naar Mirns ipv Horst?

De wind is daar veel constanter en paar knoopjes harder... See you

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

swiftenaar 04 July / 2008 / 07:31
@HJ11: omdat het naar mirns een stuk moeilijker is dan naar horst met het OV.. gezien we hier nog neit beschikken over eigen vervoerSmiley

johndoe 04 July / 2008 / 10:12

:):

Klik voor grote versie

johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)

Gilbert 04 July / 2008 / 10:22

..

temp_spikey 04 July / 2008 / 10:41
Quote: HJ11 - Donderdag 03 Juli, 2008 19:51
En voor de stelling:Handhaaft de orde en wanneer er dan opgetreden moet worden handhaaft men de wet zodat uiteinderlijk de orde weer terug kan keren..Ps is er al wind ????

Hey, ik had om eerlijk te zijn een ander antwoord verwacht..Je hebt hier helemaal  gelijk, een Agent in Nederland handhaafd de dagelijkse orde ...met als richtlijn de wet....

Hij die de wet echt handhaafd heet een Rechter ....dat was ook een beetje mijn insteek hier...Je ziet vaak agenten eigen rechter spelen....een veroordeling terplekke ook al is de algemene orde niet in gevaar...aangezien er algemene regels zijn kan de burger geen kant meer op...

zie ik daar de boom bewegen ? ;-)

Gilbert 04 July / 2008 / 11:28
Quote: temp_spikey - Vandaag 10:41
... zie ik daar de boom bewegen ? ;-)

Misschien later vanmiddag nog ff met een piswindje kijken hoe dat unhooked aanvoelt :P als jullie ergens in de buurt gaan kiten hoor ik het wel

temp_spikey 04 July / 2008 / 12:22
Je mag me 17,5 wel lenen als je wil ;-)

vincentboor 04 July / 2008 / 12:33

Het waait hier behoorlijk nu, als de wind zo blijft ben ik vanmiddag bij de stichtse, ff unhooked proberen Smiley

Maar moet eerst op de postbode wachten voor pakketje.Smiley

HJ11 04 July / 2008 / 12:53
Quote: vincentboor - Vandaag 12:33
Het waait hier behoorlijk nu, als de wind zo blijft ben ik vanmiddag bij de stichtse, ff unhooked proberen Maar moet eerst op de postbode wachten voor pakketje.

Ik zeg.... je buren zijn je beste vriend Smiley

Gilbert 04 July / 2008 / 13:18
Kopjes staan erop, was er net even kijken. Perfecte richting. Maarja kan ook zo weer weggaan, ik ga er zo heen,tot zo hoop ik Smiley

Gilbert 04 July / 2008 / 18:48
lekker gevaren hoor vandaag om 2 uur half 3 ofzo een half uur - uurtje daarna ging ie liggen