Het in de praktijk uitvoeren van het beleid wat de door de Nl maatschappij gekozen politici bepalen / hebben bepaald.
( overigens jammer dat dit een "op de persoon gericht" topic gaat worden)
ho ho, bedoel dit niet op de man af... echt niet ..
Hoop met zijn antwoord onze verschil in mening duidelijk te maken.
Verschil denk ik van visie met HJ11, dat maakt niet uit maar dan vind het opzich wel handig als ik weet waarom ....
Ik had 2 antwoorden in gedachte ...en super kort ....
1 Hij handhaafd de wet
2 hij handhaafd de orde
Welke zouden jullie kiezen ? allemaal dan ....kies maar
Edit - (typo's)
handhaafd de orde, doormiddel van de wetbepaalde regels.
Maar denk ook meer 1
politie zijn wouten die worden betaald om irritant te doen
nej alle gekheid op n stokje, ik heb neit al te goede ervaringen met de politie (gelukkig niet door fouten van mijn kant). maar ze doen ook gewoon hun werk..
ze moeten de orde bewaren door de wet te handhaven lijkt me toch?
groetjes
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
swiftenaar had een 4 sterren sessie in Mirnse Klif met maar liefst 27 - 34 knots op zijn JN Da Vinci (2008)
Waterpolitie:
"Meneer, u heeft teveel water gedronken, dat wordt een boete"
-DAVE- had een 5 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 16 - 23 knots op zijn SlingShot Fuel (2006)
Gewoon alles verbieden is toch veel gemakkelijker.
Kan de staat nog meer belastingen innen.
Oke ff off topic...
Morgen en weekeinde wordt waarschijnlijk niets maar ben maandag/woensdag en donderdag vrij..
Ga misschien maandag richting IJmuiden dus als iemand nog een lift nodig heeft..
Kom vanuit de polder en heb plek over
@Swiftenaar waarom niet vanuit Dronten naar Mirns ipv Horst?
De wind is daar veel constanter en paar knoopjes harder... See you
HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)
:):
johndoe had een 5 sterren sessie in Kijkduin met maar liefst 16 - 21 knots op zijn Best Bularoo (2010)
Hey, ik had om eerlijk te zijn een ander antwoord verwacht..Je hebt hier helemaal gelijk, een Agent in Nederland handhaafd de dagelijkse orde ...met als richtlijn de wet....
Hij die de wet echt handhaafd heet een Rechter ....dat was ook een beetje mijn insteek hier...Je ziet vaak agenten eigen rechter spelen....een veroordeling terplekke ook al is de algemene orde niet in gevaar...aangezien er algemene regels zijn kan de burger geen kant meer op...
zie ik daar de boom bewegen ? ;-)
Het waait hier behoorlijk nu, als de wind zo blijft ben ik vanmiddag bij de stichtse, ff unhooked proberen
Maar moet eerst op de postbode wachten voor pakketje.
Registreerde: 28 March 2006
schoot me net iets te binnen ...
@ HJ11, kan jij voor mij 1 vraag beantwoorden ?
Wat is volgens jouw de functie/taakomschrijving van een agent ( waar dan ook ) ( in 1 zin formuleren en zo kort mogelijk ) Ik heb er 3 woorden voor nodig.
Ben benieuwd naar je antwoord...en welke woorden je kiest...