Kitesurf verbod in Zeewolde

Door: ivovankasteel Reacties: 59 Hits: 4474
Jamal 10 October / 2009 / 11:22
Je heb duidelijk te maken met 2 kampen in het kitesurfen, de sukkels ook wel regels en wetten kitende homo's noem ik ze, en de gewoon normale ik ga genieten waar ik gewoon kite mannen, de gehele week ben ik al aan regels gebonden, en dan zou ik mijn hobby aan regels gaan vastmaken???? Wtf dat zal never nooit gaan gebeuren ook niet door een paar Rijkswaterstaat homo's, en al helemaal niet door kiters die denken dat ze mij wat te vertellen hebben, laat het dan maar tot een confrontatie komen. Er zijn belangrijkere regels op het water dan de vaargeul niet over mogen steken.

alain_ 10 October / 2009 / 11:35
Oh oh dit word ruzie..Smiley
Ik vind zelf ook de belangrijkste regel op het water. MAAK PLEZIER. het is gewoon jammer dat alle instanties dit niet inzien.. eigenlijk moeten we een keer een kitedag voor hun regelen.. zijn ze gelijk stoked. word nederland kiteland nummer1...Smiley

Maar jamal blijf vooral waar je bent. hier ga je geen vrienden mee makenSmiley
Advance kiteboarding - Underwave

alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)

nils 10 October / 2009 / 11:37
@ Jamal: heeft iemand je ooit geleerd wat EIGENWIJS betekent????? Nou, als je dat eenmaal snapt ga dan dat woord eens op jezelf betrekken!
Zo de wind waait waait mijn jasje.

Kitehert 10 October / 2009 / 18:30
niet alleen eigenwijs, gewoon 100% a- sociaal
schelden en 'homo' als scheldwoord gebruiken past daar ook wel bij trouwens.

HJ11 13 October / 2009 / 19:56
Vanmiddag, dinsdag, stonden jullie ook weer met 2 kites op het strand te klote.. In en uithaken en meerdere malen de kite met een mega klap op het strand laten crashen. Dit is in mijn ogen gewoon vragen om problemen. Die andere jongen was zelfs met zijn kite tussen de speeltoestellen op het starnd aan het klooien en dit terwijl en kinderen bij die toestellen aanwezig waren..... Ik kan dit nog enigzins begrijpen als jullie een wetsuite aan zouden hebben en het water in zouden gaan. In Zeewolde was de wind vandaag aflandig en terwij jullie op het strand bezig waren, waren ze aan de overkant, op strandhorst, gewoon lekker aan het kiten...

1) Als je toch niet het water in gaat waarom ga je dan niet met je kite in een weiland staan?

2) Waarom niet gewoon vandaag de wind opgezocht en naar Strand Horst gegaan?

HJ11 had een 4 sterren sessie in Wijk aan Zee met maar liefst 23 - 32 knots op zijn Zeeko Krush (2011)

alain_ 13 October / 2009 / 20:12
Hey hj.. dat was ikSmiley
Er is politie langsgeweest en de beste man vond het OK tenzij er mensen het strand op kwamen.
Ik heb hem de oren van het hoofd gevraagd.
Op de vraag waarom ik hier nou niet mocht vliegeren, antwoorde de beste man:
De enige reden die ik weet is omdat er een bordje staatSmiley zoiets neem ik niet echt sirieus.
En de man nam zichzelf gelukkig ok niet al te serieus, anders had het me mischien duurder komen te staan.
Maar van de man mocht ik lekker door vliegeren, als ik maar beloofde dat ik het opruimde zodra er mensen het strand op kwamenSmiley

op de vraag waarom ik niet ging kiten is. ik kan mischien downwind richting de pont varen. maar leuk varen was niet gelukt! het waaide gewoonweg niet hard genoeg.

Was ff langsgekomen dan hadden we ff een kop koffie kunnen doen!Smiley

Ik heb en blauwe advance kite!
Ik had WEL een trapeze om, en ik was oefenen met passen en blind doorgeven enzo...

Toch het een en het ander geleerd!!

Mail me anders ff als je iets te zeggen hebt!

Duckers_rulezz(@)hotmail.com
Advance kiteboarding - Underwave

alain_ had een 5 sterren sessie in Wolderwijd - Zeewolde met maar liefst 10 - 17 knots op zijn Advance Kaiman (2010)

wazzaah 13 October / 2009 / 20:26
Vooral zo doorgaan zou ik zeggen Smiley

En over een paar jaar als de Natura 2000 in werking is ook niet lopen zeuren. Want reken er maar op dat er dan niet veel spots meer overblijven.
kitestart.nl - kitesurfen-op-terschelling.nl

wazzaah had een 5 sterren sessie in Terschelling Groene Strand met maar liefst 10 - 11 knots op zijn Vari Condor (2013)

Vission 13 October / 2009 / 21:22
Quote: alain_ - 13 oktober, 2009 (22:12)
Hey hj.. dat was ikEr is politie langsgeweest en de beste man vond het OK tenzij er mensen het strand op kwamen.Ik heb hem de oren van het hoofd gevraagd.Op de vraag waarom ik hier nou niet mocht vliegeren, antwoorde de beste man:De enige reden die ik weet is omdat er een bordje staat zoiets neem ik niet echt sirieus.En de man nam zichzelf gelukkig ok niet al te serieus, anders had het me mischien duurder komen te staan.Maar van de man mocht ik lekker door vliegeren, als ik maar beloofde dat ik het opruimde zodra er mensen het strand op kwamen op de vraag waarom ik niet ging kiten is. ik kan mischien downwind richting de pont varen. maar leuk varen was niet gelukt! het waaide gewoonweg niet hard genoeg. Was ff langsgekomen dan hadden we ff een kop koffie kunnen doen! Ik heb en blauwe advance kite!Ik had WEL een trapeze om, en ik was oefenen met passen en blind doorgeven enzo... Toch het een en het ander geleerd!! Mail me anders ff als je iets te zeggen hebt! Duckers_rulezz(@)hotmail.com

Stoere jongen..
Je kunt dat toch ook gewoon ergens anders oefenen in de buurt neem aan?

Ozone..Spleene..

mkite 14 October / 2009 / 10:04
Quote: Jamal - 10 oktober, 2009 (12:22)
Je heb duidelijk te maken met 2 kampen in het kitesurfen, de sukkels ook wel regels en wetten kitende homo's noem ik ze, en de gewoon normale ik ga genieten waar ik gewoon kite mannen, de gehele week ben ik al aan regels gebonden, en dan zou ik mijn hobby aan regels gaan vastmaken???? Wtf dat zal never nooit gaan gebeuren ook niet door een paar Rijkswaterstaat homo's, en al helemaal niet door kiters die denken dat ze mij wat te vertellen hebben, laat het dan maar tot een confrontatie komen. Er zijn belangrijkere regels op het water dan de vaargeul niet over mogen steken.

Hmm met dit soort instellingen hoop ik niet dat hij in een auto rijd.
Ik doe waar ik zelf zin in heb rood licht maakt niet ik maak mijn eigen regels.
Ik rij met 200 door de bebouwde kom maakt niet uit want ik intereseer me niet voor regels.

Ik schiet iemand dood maakt niet uit want ik maak mijn eigen regels?

Of je het nu leuk vind of niet Nederland is maar een klein landje dus moet je rekening houden met elkaar en helaas en soms ook maar goed ook heb je daar dan regels voor nodig.

Kamo 14 October / 2009 / 10:24
misschien moet Jamal maar niet meer gaan kiten op spots waar de NKV zijn best voor doet... maar gewoon op zijn eigen? spots... daar waar iedereen alles mag doen wat hij of zij wil, daar waar de lammetjes nog gebroederlijk bij de leeuwen liggen, daar waar iedereen altijd aardig is tegen elkaar en relaxed en vrijheid blijheid nog hoogtij viert.
daar waar consequenties een zorg van de ander zijn en er hartelijk gelachen word om verantwoordelijkheid.
Daar waar beginners niet bestaan en je melk drinkt uit de kokosnoot.....

Dan blijf ik voorlopig nog even rekening houden met mijn medemens totdat minister-president Jamal van Nederland het blije paradijs heeft gemaakt waar hij zo graag in woont.

Willen de ouders van Jamal hem komen ophalen uit de ballenbak?
Shop | Gear | Kiterepair >> WWW.VERSUSSHOP.NL / TEN-KITEBOARDING.COM